Xenia

Edytuj post



/Kinézet/

A színek nagyon tetszenek, szépek és kellemes benyomást keltenek, a fejléceddel viszont van egy kis problémám: nem elég széles a főhátteredhez, a lány annyira elüt a csontvázaktól és a rajzoktól, túlságosan színes, lehetett volna egy kicsit fakóbb, vagy más karaktert is választhattál volna. A cím olvashatatlan a világos háttéren. Én lecserélném.
A karakterképeket vágd méretre, valamint a chat színeit átállíthatnád a blogoddal megegyezőre. Nem utolsó sorban egy rövid leírás a történetről sokat dobna az összhatáson, mert nem is tudtam mibe kezdek bele. A színek alapján egy kellemes sztorira számítottam, helyette kaptam egy gyilkost.

/Történet/

Az első fejezeted minden volt, csak az nem, aminek nevezted. Ez egy prológus volt, egy bevezetés. A fejezet már maga a történet, a cselekmény. Ez fontos. Ezen felülemelkedve nagyon tetszett, bárminek is nézem, ugyanis ügyes és tehetséges író vagy, csak nem úgy vezeted a történetet, ahogy megérdemelné. Bárhogyan közelítem meg, nem lehet egy jelenetre, körülbelül 600 karakterre bontani egy részt. Legyen kidolgozott, történjen benne valami, leírások és párbeszédek, érzelmek legyenek benne. A gondolatai a főszereplődnek sokat érnek egy blogban, főleg, ha egy gyilkos beszél a tetteiről éjszaka a betegágyad mellett. Ott jó lett volna valami pánikot kicsikarni, vagy érzelmeket a lányból. Kérlek, az ötlet jó volt, az írásod is, de foglalkozz egy kicsit többet vele!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation