A halál keringője

Edytuj post
A halál keringője


/Kinézet/

Nagyon tetszik. Maga a szürke elég jó választás, csak fel kell dobni valamivel. Neked sikerült a fejléccel, szépen kiemeli a virág az egész hangulatot. Én csak gratulálni tudok az egészhet. Ügyes munka.

/Történet/

Maga az ötlet és a bevezető felkelti az olvasó figyelmét, ez plusz pont. Engem is egyre jobban kezdett foglalkoztatni, hogy na vajon ezt hogy fogjátok kivitelezni. De nem kellett csalódnom, nagyon tetszett, amit olvastam. Hű maradtatok a kicsit borongós stílushoz, mégsem volt unalmas a kezdés.
Szerintem ha lesz rá ismét időtök, kedvetek, akkor folytathatnátok, mert érdekli az olvasókat. Megértem őket, mert ügyesek vagytok.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation