One Direction Life

Edytuj post



/Kinézet/

A fejléced annyira tetszik, színes az egész és így tökéletes, de rendelhetnél is rendeset, nem facebook borítós képet kellene használnod. Viszont ha ez marad, akkor meg kell mondanom, hogy egyáltalán nem megy a hátteredhez. Sürgősen tűntesd el ezt az alapsablont, s tegyél be helyette egy másikat.
A köszöntő szöveget a blogodon nem tenném a fejléc alá, inkább a modulsávba, oldalra.
Mindenképpen vágd méretre a képeket, s tedd feljebb a blogarchívumot!

/Történet/

Kicsit kiakadtam mikor olvastam a prológust, ez inkább bevezető. Ugyanis pár mondat és kérdés hangzik el benne, ami engem inkább összekuszált, mintsem olvasásra késztetett. 
Elkezdtem olvasni, és csak pislogtam. Szerinted ha beszélő viszonyban vagyok az édesanyámmal akkor nem jövök rá, hogy van egy ikertestvérem? Sőt ha eddig nem mondta meg az anyukájuk, most miért tette hirtelen? Eddig is beteg volt Medison, nem volt oka mesélni. Nekem nem tetszik különösebben a történet, elsieted és alig fejted ki az érzelmeket.
A helyesírásod nem rossz, viszont hanyagolnám a tőmondatokat, az ismétléseket. Elveszti a történet a varázsát, ha így van megírva.
A karaktereiden átlépdelünk, nem ismerünk meg senkit részletesen. Fejtsd ki az adott helyzeteket! Szerintem van hova fejlődnöd, sok sikert hozzá!

Vivi

2 megjegyzés:

Vanessza~ írta...

Kedves Vivi!
Köszönöm a kritikát és próbálok elég sok minden tenni ennek érdekében. Igen tudom hogy kusza lett a történet mert én sem így terveztem és nem tudtam ennyire össze szedni. Mikor vissza olvastam engem is kicsit bántott hogy ilyen lett. Igyekszem vele és remélem sikerülni fog. Még egyszer köszi!

Vivi írta...

Szívesen, s sok sikert!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation