Világot jelentő deszkák

Edytuj post



/Kinézet/

Elviekben nem köthetnék bele, ugyanis nincs mibe, a sablon kritika szerint, ugyanis megvannak a méretre vágott képek, nem hiányzik a chat és a blogarchívum is megtalálható – amit utálok, ugyanis nem lehet rajta kiigazodni, cseréld le a hagyományosra. Viszont nekem túl szürke a blog. Szerintem még egy színt, valami élénk árnyalatot vinned kéne bele, nem kell nagy változás, de ez így túl egyszerű.  A fejléceden mondjuk a blog - és a modul címeket írnám kékkel, sárgával vagy épp pirossal, ami neked tetszik.

/Történet/

Tíz fejezet van fent a blogon, mégis olyan érzésem volt, amikor elolvastam őket, hogy két fejezetnél nem olvastam többet, nem történt benne semmi. Tudtam már az elején, hogy tovább fog jutni, hogy tehetséges énekesnő lesz a főszereplőd, s semmi csavar nem volt benne. Írj hosszabb fejezeteket, s fejtsd ki jobban az adott helyzeteket, próbálj meg valami izgalmat csempészni a történetbe. Ugyanis az alapja jó, érdekesen meglehet írni, és te ügyes író vagy, mégsem viszel bele elég fantáziát. Talán a blog színe összefügg a történettel: egyszínű az egész.
A helyesírásodba nem találtam hibát, elírást, ezen nincs mit javítani.
Kicsit több életet adj bele és máris jobb lesz az egész sztori!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation