Stay Strong

Edytuj post



/Kinézet/

Amikor megnyitottam a blogot, arra gondoltam, hogy tökéletes, de találni fogok benne valami hibát. Láss csodát: nem volt benne semmi! Nagyon tetszik az egész kinézet.

/Történet/

Elakadt a szavam. Tehetséges vagy, nagyon. Remekül fogalmazol és a történet maga is tetszik. Amikor megnyitottam a fejezetek lapot, s megláttam, hogy nincs prológus kicsit lekonyult a kedvem, viszont elkezdtem olvasni a sztorit és egyből eltűnt a bús hangulatom. Azt az érzést, a fejezet elején, amit kifejtettél - miként érez a főszereplőd - csak pislogni tudtam utána; én is éreztem már így.  Ügyesen írtad, ahogy a többi leíró részt is.
A helyesírásod remek, viszont egy apró hiba: „- Aranyos vagy, mikor elgondolkodsz. – zökkentett ki gondolatmenetemből egy hang…” – A kötőjel elé nem kell pont, felesleges, a párbeszédeknél ez kimarad. Ezen kívül nincs belekötésem semmibe. Ügyes történet, sok sikert a folytatásához!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation