New Chance

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon szép. Nekem maga a háttér és a fejléc is tetszik, bár nincs méretre igazítva, így Harry másik fele elveszik a messzeségbe, a helyedben ezt orvosolnám.
Egyedül egy blogarchívumot igénylek a modulsávba, ezen felül az rendben van. Viszont a szereplők képeit egy méretre vágnám, ugyanis így nagyon csúnya összhatást keltenek a képek a lapon.

/Történet/

Őszintén szólva először féltem, hogy egy tipikus tini szerelem lesz a főtéma, de nem. Már a prológusnál elcsodálkoztam, hogy ez aztán a kezdés! Nagyon ütős volt egy újságcikkel kezdeni, főleg, hogy ilyet még sehol nem láttam. Értékelem az eredetiséged. A folytatás pedig szint úgy elnyerte a tetszésem. Rájöttem, hogy a prológus egy későbbi időszakról szól, aminek végképp örültem. Így kerek a történet!
A fejezetek hosszúak és élvezhetőek. Néhol találtam pár elírást, de a helyesírásod jó.
„-Ez tényleg jó hír. – mosolyodtam el.” – A hír után felesleges a pont, ez hiba…
A képeket ne szúrd be a szövegbe, mert zavaró, inkább linkeld őket. Ha az olvasó kíváncsi rá, úgy is megnézi.
A karaktereid eléggé ki vannak dolgozva, de én több érzelmet eltudnék viselni. Mondjuk, mikor Dean nem kapott második esélyt nem tudtuk meg mit érez Amanda. Szerintem orvosold ezt a problémát.
Kicsit hiányolom már a 1D-t, ugyanis itt van kilenc fejezet és sehol semmi. Lassan bele kéne építened a történetbe őket.
Sok sikert kívánok a továbbiakhoz, s csak annyit tudok tanácsolni, hogy így tovább!

Vivi

/Kinézet/

Háttér és a fejléc jó, ügyes munka. Csak méretre kéne vágni a fejlécet, mert így elég érdekes. Blogarchívumot kérlek rakj, és egyméretű képeket!:) Egyébként ügyes!

/Történet/

Ütős történet! Csak kapkodtam a fejemet, hogy ez ilyen jó? Prológus meglepett, nagyon jó kezdés volt és ügyes. Eredeti történet, látszik, hogy hatalmas fantáziád van, ez nagyon tetszik nekem. A többi fejezet is lenyűgözött, nagyon jó. Nagyon tetszik, szóhoz se juttok.
Helyes írásod nem annyira rossz. A képeket ne szúrd, linkeld inkább be. Főszereplő lány karakterébe több érzelmet kéne építened, sokkal hitelesebb lenne.
Szeretem ha lassan haladnak a dolgok, de az 1D-t lassan vond be kérlek!:)
Egyébként jó blog és tetszik:) Csak így tovább!

Flóraa

2 megjegyzés:

MissLocsiFecsi írta...

Sziasztok! :)
Köszönöm a kritikát nagyon jól esett mindaz amit írtatok :) A hibáimon javítok az 1D pedig már hamarosan képbe jön, én is észrevettem, hogy nagyon elkapott a hév(a fiúk nélkül :D) Még egyszer köszönöm: MissLocsiFecsi

Vivi írta...

Szívesen, sok sikert!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation