Two Words Collide

Edytuj post

                                                                                  
/Kinézet/

Nekem nagyon tetszett a külső,ha csak úgy találomra nyitottam volna meg a blogod akkor is elolvastam volna. Nem tudok belekötni,mert szerintem ez így tökéletes,bár az archivumot feljebb tenném az ismertető alá,hogy könnyebben megtaláljuk,mert én egy blogon mindig azt keresem először és később veszem észre,hogy van egy fejezet menüpont is-ami szintén hasznos a többivel együtt.
Egyetlen egy kis megjegyzés: a dátumok a bejegyzések felett angolul vannak feltüntetve és ez nem biztos,hogy mindenkinek előnyös. Persze a dátum ott van,de a nap angolul van leírva és egy németesnek ez gondot okozhat.

/Történet/

A történet ismertetője felkelti az emberek figyelmét,hiszen nem átlagos sablon sztoritól írsz és ez tetszett. Bárhonnan is jött az ötlet tartsd meg és vidd véghez. Ügyesen írsz és már csak a rendszeres fejezetek hiányoznak. Egy blog elindulását nagyban befolyásolja ha hetente van új rész. Ha nincs időd rá akkor ajánlom,hogy előre írj meg pár rövidebb részt és azokat tedd fel lassanként.  Olvastam,hogy 11-es vagy és tudom milyen,én is ekkora vagyok,átérzem,de ne fogd a sulira,mert ezt az olvasók nem hiszik el. Tapasztalat.
Az ismertető után nem ezt a prológust vártam,azt hittem Harryről lesz szó,de ez sokkal jobb volt. Én sírtam rajta és nem hiszem,hogy csak én. Nagyon jól fogalmazol és tökéletesen adod át az érzelmeket.
Az első fejezetben egy picit elszámoltad magad: először két hústornyot írsz Alexandra mögé,majd három lesz belőle és ismét kettő. Ez egy apró hiba és nem hiszem,hogy sokaknak feltűnt,de érdemes ilyenekre odafigyelni.
Látom,hogy a leíró részek remekül  mennek,de nekem kicsit unalmas,hogy mindent töviről hegyire leírtál mi hogyan néz ki. Hiszen egy történetben fontos,hogy leírd mi történik,de a szobáról és a fürdőről elég lett volna pár mondat,az olvasót úgy sem ez fogja lekötni. Persze ez tényleg személyes vélemény és ezt nem kell megfogadnod,egy vagyok a sok ember közül,akinek ez most pont nem jött be…
Nem tudom,hogy mi lesz ezek után a folytatásban,de az első fejezet bevezető stílusú volt,ami remekül meg volt írva és ha valaki elolvasta akkor már alig várja a folytatást,mert felkeltetted vele az érdeklődését. Ez velem is megtörtént,így én is várom a folytatást!

Vivi

2 megjegyzés:

Carlie írta...

Szia Vivi!

Igen a blogot elfelejtettem átállítani angolra, mert én igaziból angol nyelven használom magát a bloggert, főleg a kódolás miatt, meg nekem így egyszerűbb megérteni az egészet. Köszönöm a kinézetről való dicséretet, őszintén szólva én is százszázalékosan meg vagyok vele elégedve, az egyik legjobb munkámnak tartom.
Igen, a fejezetek sűrűsége. Szégyellem is magam, amiért már szerintem több, mint két hete nem volt fejezet, de képtelen vagyok annyi időt passzírozni a napirendembe, hogy legyen időm írni és még kedvem is legyen hozzá a sok tanulás után. Tényleg nem 'csak' kifogás a tanulás, tény és való, hogy nagyon leköt már most az év, mert közgázt tanulok javarészt, ami pedig időigényes és nagyon nehéz.
A prológussal direkt meg akartam lepni mindenkit, mert tudtam, hogy a legtöbben erre nem számítanak majd, de nem tudtam kihagyni ezt a meghatározó jelenetet a történetből. A sok leírás szerintem helyénvaló egy regényben, plusz én szeretek hosszú fejezeteket írni, mert abban bőven belefér minden. Én személy szerint a legtöbb blogból (tisztelet néhány kivételnek) hiányolom mindig a leíró részeket, mert azok szerintem azért fontosak az elképzelés terén. Plusz én ismeretlen terepről írok, ráadásul a jövőt találom ki és képzelem el, ezért fontosnak tartom a részletesebb leírásokat, mert azért a 2027 különbözni fog a mostanitól. Igaziból ennyi lenne, amibe én belekötnék a kritikában, és kicsit magyarázatra szorult. Ja, és a testőrök elszámolásában az játszott közre, hogy először soknak találtam a számukat, így változtattam, plusz rengeteg ideig ültem a kezdő fejezeten, és számtalanszor javítottam bele nem egy mondatba.
Köszönöm a véleményed, mindig szeretem az ilyen kifejtős hozzászólásokat a történetemről.:) Ha időd és kedved engedi a jövőben is várom komment formájában a hozzászólásaid!:)
xoxo Carlie

Vivi írta...

Szia!(:
Az angol dolgot megértem.
A tanulást szintén és tudom,hogy igaz de azt is,hogy az olvasókat javarészt nem érdekli és nem hiszik el mert mindenki ezzel jön. Tudom milyen én is 11-es vagyok és nekem is van közgázom.
Az emberek számát pedig csak azért említettem,hogy javítsd ki. Ez apró hiba és bárki képes ezt eltéveszteni.
A leíró részekben pedig ha úgy nézzük igazad van bár nem mondtál újat a jövő szobáiról és fürdőjéről. Szeretem is a leíró részeket csak a szoba és a hozzátartózó dolgok kifejtését nem annyira.
A véleményemre pedig továbbra is számíthatsz mert elnyerte a tetszésemet a történeted.(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation