Love me, or leave me...

Edytuj post



/Kinézet/

A kinézet engem megfogott. Egyszerű a háttér(ami jó!),és szépen kidolgozott fejléc,gondolom te csináltad, ami nem kevés idődbe telhetett. Csak gratulálni tudok hozzá,bár kicsit nagyobbra is beállíthatnád.

/Történet/

 Sajnos a történetről már nem tudok csak jót mondani. Az alapsztori tetszett, nem nagyon találkoztam még ilyen, vagy hasonló alappal. Viszont már azalatt sejtettem hogy gondjaim lesznek ha tovább olvasok. Nem mindig lehet gördülékenyen olvasni azt amit leírsz benne. Az első fejezetben már sokkal jobban kijött az hogy nem fejtesz ki teljesen dolgokat, hanem kapkodsz az eseménysorral, minél több dolgot akarsz belezsúfolni egy adott részbe, ami miatt az olvasóban nem keltesz mást, csak kapkodást. Ezt némi odafigyeléssel és türelemmel könnyen tudod majd korrigálni a jövőben. Nyilván így már említenem sem kell hogy én azt éreztem hogy túl gyorsan halad az eseményszál. Emellett furcsa, hogy a lány álmában gondolkozik? Ezt nem igazán értettem hogyan csinálja. A második fejezetre végképp összezavarodtam. Az elejével nem volt semmi gondom. Onnantól kezdve hogy Molly átment Lizhez nem értettem az egészet. Hogy került Lizékhez Louis? Érdekes módon pont Liam talált rá Mollyra a parkban. De apropó Liam..mit keresett ő ott? És Molly nem is ismeri őket, Liammel is csak pár órát beszélgetett és máris többet érez iránta?! Ez mi? Látod, erre említettem fentebb hogy az események túl gyorsan pörögnek. A végénél pedig teljesen értelmetlen hogy leírod közben Harry mit kérdez Liamtől, mivel a történetet Molly szemszögében írod, és ő nagy valószínűséggel nem hallhatja. A harmadik rész eleje szintén jól indult, bár meglepett hogy ennyi saját magának kreált probléma miatt (ami valójában nem probléma) máris le akarja magát inni. Ez inkább ilyen mai 13 éves felfogásmód- de ez nem témába illő hasonlat volt- Megjegyzem az is érdekes hogy Zayn kérdezi meg hova megy, mikor vele még egy szót sem váltott mióta náluk vannak, illetve mióta csak nagykorúak mehetnek bulizni?! A fejezet végére, ismét picit felgyorsult minden, de abba nem tudok belekötni (nem is akarok!) körülbelül miután elindultak haza, onnantól tényleg tetszett. A negyedik rész elemzését azzal kezdeném hogy kiemelek egy részt ami számomra furcsa volt..: "-Mert elestünk.-segítettem ki.-De nem beszélhetnénk meg ezeket oda bent? Kezdek fázni.-És ezt nem csak azért mondtam mert el akartam kerülni legalább egy kis időre a kínos pillanatokat, hanem azért mert tényleg kezdtem fázni. " Csak az a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy aki 'atom részeg' (a te szavaiddal mondva) mióta gondolkozik azon hogy a kínos pillanatokat elkerülje? Szóval ez egy fölösleges mondat volt tőled, de ez még mindig elég csekély dolog. Azért jegyeztem meg hogy lásd hogy egy történetben kis dolgoknak is vannak nagy jelentőségei. A paparazzik meg annyira kiszámíthatóak voltak, viszont vétek lett volna kihagyni, mert ez tényleg életszerű dolog, szóval gratulálok érte! Amikor továbbolvastam, azt vettem észre hogy újra élvezettel olvasom. Igazán jól meg tudtad írni a fejezet végét, tényleg tetszett! Összefoglalva elég vegyes érzelmeim vannak a történettel kapcsolatban. Úgy gondolom hogyha odafigyelsz rá, és koncentrálsz hogy ne siesd el annyira a dolgokat, akkor tényleg egy olyan munkát tudsz majd kiadni a kezed közül, amire nagyon büszke lehetsz, élvezettel lehet majd olvasni. Muszáj megjegyeznem, hogy ez csak az én személyes véleményem, semmit se sértésként írtam, nem kell engem utálni, vagy megkövezni, bár az jöhet le ebből hogy nagyon negatív a véleményem. Tényleg azt kell hogy tanácsoljam hogy írj mindenképp tovább, folytasd a történetet, és idővel majd rendesen belerázódsz!

Bogiii

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szóval azt mondod hogy ha ezeken a hibákon változtatok akkor érdemes folytatni?
-witta-

Bogiii írta...

Nem mondtam hogy ne írj, sőt! Csak azzal tudsz változtatni ezeken, mivel a folyamatos írás egyenlő a gyakorlással. Folytasd, csak figyelj azokra a hibákra amiket mondtam.:)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation