I Can’t Do This…

Edytuj post



/Kinézet/

Nem kértél megjegyzést rá,így csak annyit mondanék,hogy egy chat,fejléc és egy kis segítség a kinézettel szemben sokat segít. Ha nem az erősséged,mint ahogy említetted akkor kérj meg valakit,hogy csináljon fejlécet,magyarázza el hogyan kell chatet csinálni a blogra és készítsen neked egy teljesen új kinézetett. Erre vannak külön blogok.

/Történet/

A bevezető érdekes volt,figyelemfelkeltő. Bár azt hiszem ha egy kis részletet kiragadsz a történetből,vagy megírod mi volt még az X-Faktor alatt akkor az jobban ment volna prológusnak. Ez inkább rövid ismertető volt.
Olvasva a történetet a fiúkra ismertem. Louis kedves és aranyos,remek testvér. A többiek pedig elérik amit akarnak. Én Jess helyébe nem mondtam volna igent egyből,nem érdekelt volna különösebben a srácok sorsa ha engem átvernek.
Érdekes volt,tetszett,de nem értettem,hogy a Zaynes kérdés miért csak a 3.fejezetben jelent meg ha ez lesz a fő cselekmény szál. Ha két éve barátok akkor fogalmam nincs miért most gondolkoznak el azon,hogy fél évig együtt lesznek összezárva. Hiszen most is minden nap együtt van Jess a fiúkkal.
A fejezeteknél nekem csak azaz egyedüli furcsaság,hogy középre vannak állítva. Nem értem miért,de jobb lenne ha balra zárt vagy sorkizárt lenne.

Vivi

/Történet/

Mivel nem kértél a kinézetről kritikát azt kihagyom, pedig arról tudnék jó sokat mondani. Akkor a történet. De előtte bocsánatot kérek ha egy kicsit bunkó és nyers leszek. Ez csak építő jellegű kritika. Akkor először is szerintem az alap ötlet kicsit sablonos. Annyi ilyen van már, hogy unom... A fejezetek szerintem nagyon rövidek, főleg azért, mert sietsz a történettel, kapkodsz és minél több dolgot próbálsz bele sűríteni. Szerintem egy kicsit lassíts a tempón, és elemezd a dolgokat a szereplők érzéseit. Engem kicsit zavar, hogy mindig más szemszöge van, ugrálsz közöttük. De ez is egy személyes vélemény, lehet valakit ez egyáltalán nem zavar. De sokkal jobb lenne ha például csak a 3. fejezetben hallják először énekelni, sokkal élvezhetőbb lenne. Mert én bevallom de küszködtem az olvassásal. Nekem Jessica személy szerint szimpi, de akkor is azt hittem soha se végzek az olvasással. Az írás módod tetszik jól írsz és a helyesírás is rendben van. Tényleg csak annyit kérek, hogy lassíts a tempón és próbálj hosszabb fejezetet írni, mert ez így olyan tömör. Bocsánat ha megbántottalak.

Flóraa

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszönöm a kritikát, próbálkozom lassítani, de valahogy sosem sikerül :S még egyszer köszi, és megfogadom :DD

Vivi írta...

Nagyon szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation