Kamuesküvő a láthatáron!

Edytuj post



/Kinézet/

Jaj, annyira szép. Az egész könnyed, egyszerű. Nagyon tetszik, még az sem zavar, hogy nincs blogarchívum, mert könnyen megtaláltam a fejezeteket - amik jól nyomon követhetők a lapon.  Egyedül a blog szélessége, ami nem jön be, ugyanis kicsit nagyobb a kelleténél, jobban szeretem ha egyben látom az egész főoldalt. De ez csak kis hiba.

/Történet/

Erről a fiúbandáról egyszer hallottam életemben, ugyanis Flóraa mutatta meg őket, el is könyveltem, hogy tehetséges fiúk. Viszont ez volt az első fanfiction, amit olvashattam róluk, s örültem, hogy a tied volt ez. Ugyanis kritikáztam, olvastam is már blogod, így tényleg nem tudom mit kéne írnom. Tehetséges vagy, olyan író, akinek a könyvét is szívesen megvenném, minden klappol a történetedben, bár kicsit hasonlít egy filmre, amit a minap láttam, Nász-ajánlat címmel. Persze kétlem, hogy hasonlítana majd a filmre a történeted, olvastam és szívesen olvasok olyat, aminek film alapja van, szóval ezért senki nem szólhat.
A sztoridban egy valami zavart, Sydney. A pontos oka az, hogy nem ismertem meg, semmit sem tudok róla, még azt sem tudtam eldönteni, hogy egy zavarodott kislány, vagy egy érett nő. De amikor a testvérpár átment Bradhez, olyan érzésem volt, mintha a lány most járt volna ott először, azt éreztem zavarban van. Viszont együttérző volt az apukával kapcsolatban, fogócskázott a fiúval, dühös volt rá. Nem tudom, a későbbiekben biztos vagyok benne, hogy a fiún keresztül megismerjük, csak kicsit sajnáltam, amiért öt részen keresztül nem tudok róla semmi konkrétat. Viszont két résszel később elmondhattam azt, hogy tetszett a beszélgetésük a lányoknak, bármennyire nézzük kellett ez oda, s az a csók is. Így már hasonlít egy kerek egészre a fejemben. Sok sikert, új olvasóval gazdagodtál!


Vivi

/Kinézet/

Az egész desing kifejezetten tetszik. A színek szép világosak, harmonizálnak egymással, nem olyanok, hogy kiégetik a retinám első ránézésre, sőt annál sokkal jobbak. A fejléc nagyon elnyerte a tetszésemet, egyszerű, letisztult, rajta a felirat olvasható, és nekem mindig is tetszettek ezek a polaroid képek. A modulsáv is szépen meg van szerkesztve, úgyhogy nagyon jó az egész.

/Történet/

Nos.. Ez egyszerűen zseniális. Először is azért, mert eddig nem sok olyan fanfictiont olvastam, ami a híresség szemszögéből íródott, úgyhogy ez nálam egy szép kezdés. A történtet nagyok kreatív, és elég eredeti, ilyesmit talán még sehol nem olvastam. Szépen ki vannak dolgozva a szereplők közötti kapcsolatok, meg a jellemvonások. Izgalmas, vicces, és egy rész sem volt olyan benne, ami nem érdekelt volna, úgyhogy az érdeklődésemet fent tartotta végig. Szép munka, és remélem (gondolom) ez továbbra is így fog haladni.

Onika O.

2 megjegyzés:

D. Domino írta...

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm, hogy megnéztétek és elolvastátok a blogomat, jól estek a dicsérő szavak és az új olvasóért is hálás vagyok. :) Igyekszem ezt a "módszert" megtartani, és arra is törekszem, hogy Sydneyt jobban megismerhessék az olvasók.
Egyébként, amit Vivi említett filmet, még nem láttam és nem is hallottam róla. Az ötlet máshonnan származott. :)
Még egyszer köszönöm, további szép napot!
N.Domii xx

Vivi írta...

Szia! :)
Nagyon szívesen, kár, hogy bezártad...

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation