Iránytű

Edytuj post



/Kinézet/

Egy képet és egy idézetet, vagy bármit tennék ki a helyedben a modulsávba, annyira üres. Míg a fejezeteket sorkizártra állítanám, ezen felül inkább fejezeteknek tenném fel a bejegyzéseket, hullámjel nélkül, mert úgy sokkal jobban mutatna. A végére, utolsó hibának pedig a blog szélességét tekintem, nekem nem tetszik, nem látom át egyben, feleslegesen ilyen nagy. Ezeken a kis hibákon felül  - talán a szereplőket tenném ki, méretre vágott képekben - nagyon tetszik a külső.

/Történet/

Igazándiból nem tudok mit mondani. Az első gondolatom az volt, hogy érdekes történetnek nézünk elébe, s végigolvasva a két fejezetet, megbizonyosodtam róla. Helyesírási hibáid nincsenek, legalábbis az én szememet nem szúrták ki, a szövegszerkesztésed is passzol. A szereplőid úgyszintén, vagyis a Shely szimpatikusnak tűnt, pont olyan szereplőnek, akit eltudok viselni egy könyvben is, még meg is kedvelem. Wesről nem tudunk még semmit, de hiszek a folytatásban. Szóval én csak sok sikert tudok kívánni, mert tetszett!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation