Bradford Bad Boy

Edytuj post



/Kinézet/

A kinézet valami szuper,viszont a képek az oldalsávban nem egyméretűek, ezen változtass, de máson meg se próbáld! Mesés!
Viszont a bejegyzések  betűtípusa és mérete, mindig egyezzen. Felfedeztem, hogy a prológusé és a fejezeteké nem hasonlít!

/Történet/

Az alapötleted tetszett. Nem gondoltam, hogy egy unalmas sablon sztori lesz, s nem is volt az. Maga a sztori jó. Viszont rettenetesen zavaró, hogy nincsenek leíró részek, s az egész történet inkább párbeszédekből áll.
A helyesírásod jó, de a szóközöket hiányolom. Viszont az igeidő váltásokat nem bírom. Már az első fejezet első mondata kikészített. „A kertben ücsörögtem szokás szerint,amikor anya dolgozik.Ritkán voltunk együtt,mert ide-oda utazik a One Direction miatt.” Helyesen: „A kertben ücsörögtem szokás szerint, amikor anya dolgozott. Ritkán voltunk együtt, mert ide-oda utazott a One Direction miatt.”
Szerintem ezeket változtass, de a történetet ügyesen folytasd tovább!

Vivi

/Kinézet/

Imádom! Nagyon tetszik, talán méretre vágnám a képeket és figyelnék, hogy mindenhol ugyan olyan legyen a betűstílus. Egyébként nagyon jó!:)

/Történet/

Az ötlet jó, nem sablonos. De hihetetlen zavaró és irritáló, hogy nagyon kevés leírás van, túl sok a párbeszéd. Te is szoktál gondolkozni nem? A főszereplő is, szóval gondolatokat kérnék. Nem rossz a helyesírás, de az igeidőkbe ne ugrálj. Vagy jelen vagy múltba írj, mert ez zavaró és hiába jó a történet sok ember ezért abba fogja hagyni. Szóközöket hiányoltam, de egyébként jó a blog:)

Flóraa


2 megjegyzés:

Leandra F. Walsh írta...

Sziasztok!Köszönöm a kritikát :) Már többen is javasolták,hogy leíróbb legyek,és ezt meg is fogadom!Még egyszer köszönöm a kritikát!

Vivi írta...

Szia, szívesen!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation