Be Proud of Who You Are

Edytuj post



/Kinézet/

Van pár problémám vele, szóval ha nem nagy probléma pontokba szedem.
1.       A fejléced nagyon csúnya. Szerintem inkább rendelj egy oda illőt, ami méretben is passzol a bloghoz.
2.       Felesleges a két modulsáv, túl széles tőle a blogod, s össze vannak nyomorítva a bejegyzések.
3.       A szereplőid képeit egy méretre vágnám, plusz van belőle kismillió, szóval csinálnék nekik egy új lapot. De ha azt nem is, akkor kevesebb embert tűntetnék fel.
4.       A blogarchívumot feljebb pakolnám.
5.       A blogcímed betűtípusa más, mint az oldalon, így azt is átállítanám.
6.       Az bejegyzések betűtípusa feleslegesen félkövér, csúnyán mutat.

/Történet/

Nagyon érdekes történet. Teljesen egyedi és semmi sablon nincs benne. Egy duci lány, kevés önbizalommal, akinek a legjobb barátnője édes, kedves és Malik. Elképesztően tetszett! Főleg mert nem bonyolítottad túl, mégis izgalmas az egész történet. Ötletes.
A helyesírásod nem rossz, viszont felkell hívnom a figyelmed erre:
„-          Ugyan milyen gondja lehet egy magadfajta lánynak? – nevetett –
-          Olyan amilyet a te fajtád sosem fog megérteni. És ha most megbocsájtasz elmennék! – mondtam, s folytattam utam a szekrényemhez –„
Semmi szükség tabulátort állítani a párbeszédeknél, felesleges és csúnya.
A szöveged pedig helyesen:
„- Ugyan milyen gondja lehet egy magadfajta lánynak? – nevetett.
- Olyan amilyet a te fajtád sosem fog megérteni. És ha most megbocsájtasz elmennék! – mondtam, s folytattam utam a szekrényemhez.„
Szerintem ezeken a kis hibákon kívül más nincs. Ügyesen írsz és a képzeleterőd is remek!

Vivi

2 megjegyzés:

Gabi Gab írta...

Jajj köszönöm.:D Igen a fejlécen ügyön dolgozom.:D A tabulátoros dolog, na arra viszont egyik barátnőm pont a minap hívta fel a figyelmem, hogy őt ez rettenetesen zavarja. Én pedig azt hittem nem fontos, de ma akaratlanul is úgy kezdtem el írni az új részt, hogy már nincs ott a tabulátor.:D Amúgy én totál azt hittem, hogy sablonos a sztorim, igaz nem olvastam még ilyen történetet, de mégis így gondoltam. Nem hittem volna, hogy, tetszhet valakinek. Mégegyszer köszönöm és megfogadom a tanácsaidat.;) :)

Vivi írta...

Nagyon szívesen és sok szerencsét a továbbiakhoz!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation