Egyszerűen más…

Edytuj post



/Kinézet/

Egy fejlécet még eltudnék képzelni, de ezen felül nagyon tetszik.

/Történet/

Lily! Először is meg kell említenem, hogy tehetségesnek tartalak és az első blogod óta nyomon követem mit publikálsz, s rettentően hiányzik a mindennapjaimból, hogy a te hősnőd életéért izguljak!
Erre a blogodra sem tudok egy rossz szót sem említeni. Csodálatosak a leíró részek, az érzelmek. Mintha én magam lennék Rose, ezt pedig kevés blogíró tudja elérni. Remek a történet cselekményszála, bár én mit meg nem adnék, hogy az egész történetet olvashassam…
A helyesírásodról nem tudok szót ejteni, hibátlan és aki mást állít képen röhögöm!
Szerintem te bármit írsz örömmel olvassák, nem hiába van hírneved a neonon. Bármikor példáznék a blogjaiddal a mai íróknak. Ez a történeted pedig kifejezetten fantasztikus, nem fanfiction, így még élvezhetőbb, varázslatosabb. Remélem egyszer a kezemben foghatok egy könyvet, amin a te neved díszeleg, mint írónő.

Vivi

4 megjegyzés:

Lily írta...

Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Rettentően sokat jelentett nekem, főleg most, hogy azon gondolkodtam, hogy abbahagyom az írást...
Nem tudom eléggé kifejezni, hogy mennyire feldobtad a napom.:)
Köszönöm!
Lily

Vivi írta...

Nagyon szívesen! Ne tedd, tehetséges vagy és mit meg nem adnék egy új blogért, egy új befejezett történetért!(:
Örülök neki, szívesen(:

Lily írta...

Igazából, már felkerült egy újabb történetem, amit végig fogok vezetni, ha van kedved, olvasd el.:)
http://givemeasignal.blog.neon.hu

Vivi írta...

Uhh köszönöm, hogy írtál! Holnap el is olvasom!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation