Read.Laught.Love.One Direction.

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik, olyan letisztult és gyönyörű. Kellemes ránézni, ha nem kritikát kéne írnom és véletlen nyitottam meg volna a blogot, akkor is biztos, hogy tovább olvasnám. Egyetlen egy hibát találtam, amikor rákattintok a szereplőkre, teljesen új oldalt kapok, ez oké. De más a külső, nincs fejléc és oldal modulok sincsenek ott. Nem tudom, hogy ez direkt van-e ott, de nekem nem tetszik. Ezt kijavítanám, hogy ugyanolyan legyen mint a blog. Egy blogarhívumot és betennék, mert eléggé zavaró, hogy nincs ott.

/Történet/

Először is egy jó tanács a képet ne a fejezet végére, hanem az elejére rakd. Úgy jobban mutat, sokkal. Legalábbis szerintem. A prológus felkeltette a figyelmemet, érdekes volt és alig vártam, hogy elkezdhessem a következő fejezetet és többet tudjak meg a történetről.
Az igeidőkbe ne ugrálj, kicsit zavart, hogy néha jelen időbe írsz, máskor pedig múlt időbe.
Kicsit lassan indult be a történet, érdeklődési faktora, hiszen a prológushoz képest az első fejezet nekem kicsit csalódás volt, de az alap ötlet jó volt, habár annyira nem eredeti. A karakterek személyisége jól van felépítve és kitalálva. Mindent összevetve nekem bejön! Szép volt!:)


Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation