They Don't Know About Us

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem tetszik, viszont a képeket egy méretre kellene vágnod, de nem csak a modulsávban, hanem a szereplők lapon is. Mellesleg kiábrándító, hogy smile-kat használsz a bemutatkozásoknál, töröld őket!
Ajánlanék egy chatet és feleslegesnek tartom a moduloknál a képeket, ezért tetted ki máshova.
A fejezeteid betűtípusa nem egyeznek, maradj inkább az egyszerűeknél, de semmiképp ne legyen félkövérre állítva, csúnya.

/Történet/

A legelső amit meg kell kérdeznem, mikor láttál te egy könyvben smile-kat? Én soha! Szóval nagyon gyorsan felejtsd el, s javítsd ki az elején is!
Ha egy zeneszámot akarsz feltűntetni, linkeld és ne másold be az URL címét. Hátborzongatóan csúnya!
A helyesírásod nem rossz, viszont a szóközökre rettentően figyelj. Hol hagysz ki, hol nem, így az egész összemosódik.
A trágár szavakat hanyagolnám az oda nem illő szövegben. Persze ha valaki mérges, s jól áll a karakterének megengedett. De Kell kicsit túlzásba vitte, mikor úgy kérdezett vissza, hogy szopatják e.
A Zayn és Ash találkozása nevetséges volt! Egyszerűen a könyökömön jön ki, elegem van belőle! De egy plusz pontot adok rá, ugyanis az állatkertes téma eredeti volt. Magával a történettel nincs bajom, de néhol elsieted. Szerintem felesleges volt már az elején csókolózniuk, de ezen felül nincs komolyabb bajom.
Többet kéne fejtegetned mit gondol a főszereplőd, s hogy érez. Hiányoltam. Plusz kicsit nőiesebbé tehetnéd, azért az már durva ha bemos egyet Zayn-nek, mikor előtte azon gondolkozik, hogy ne viselkedjen vele úgy, mint egy rajongó. Ellentmondd a kettő egymásnak.
Zayn karaktere szimpatikus, de Ashley-é annyira nem, legalább is az elején, így a történet vége felé már megnyugodtam, hogy nem ennyire rossz lány ő, csak kellett neki a változás.
A képeket nem szúrnám bele a fejezetek közé, még ha azok ruhák is, inkább linkeld.
Azt hiszem minden olyan dolgot felsoroltam, említettem amit a következő történetednél észrevehetsz vagy itt még kitudod javítani. Sok sikert!

Vivi

2 megjegyzés:

Minirigó xX írta...

Köszönöm :D Igyekszem megfogadni a tanácsaid! Még egyszer köszi :)

Vivi írta...

Szívesen!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation