All Around The World

Edytuj post

/Kinézet/

Nem tudok mibe belekötni, úgy ahogy van tökéletes. Minden rendben van vele, nagyon tetszik.

/Történet/

Nem tudom. Őszintén szólva vegyes érzéseim voltak a történettel kapcsolatban. Jó is volt meg nem is. Az elején azt gondoltam, hogy na majd most olvasok egy szenvedélyes történetet, de nem jött össze. Mary nagyszájú volt, nem volt oda Justinért, mégis egyből csókolóztak, amint egy kicsit is közelebb volt a testük egymáshoz. Túl gyors volt, nem éreztem az átfedést az egész között. Semmilyen érzelem nem jött át a csóknál, vagy amikor egymásba szerettek. Mikor történt ez? Ugyanis amikor együtt aludtak történt az, hogy először beszélgettek normálisan, szóval nekem ez érthetetlen. Persze tetszik előtte, akkor megtudom, hogy normális, de nem zúgok bele egyből és próbálok meg vele járni, vagyis adok neki egy esélyt.
Amikor a 6. fejezetben a főszereplő lány elment, mindenki olyan letargiába került, amitől én csak pislogtam. Nem meghalt könyörgöm! Egyszerűen csak ott hagyta a turnét, bármikor utána találkozhatnak vele, az apja is meglátogathatja, hiszen tudja hol lakik. Abszurd és kész.
Az elején azt éreztem, hogy nem ismerjük a két főszereplőt, nem éreztem magaménak őket. Olyanok voltak mint két idegen, akik egyszer csak összejönnek és bumm. Innen pedig elmondhatom, hogy élveztem, miután összejöttek úgy éreztem, hogy együtt - itt már nem kellett erőlködnöd, hogy miként legyenek együtt, de mégis külön - jó párost alkotnak. Csak nekem hiányzott az átmenet, olyan volt mintha külön nem is sikerült volna embereket teremtened.
Svájcnál csak fogtam a fejem. Tényleg ne haragudj, de mennyi esély van arra, hogy ott hagyod őket a turnén, majd ugyanoda mész nyaralni, ez annyira egyértelmű volt, olyannyira nyilvánvaló, hogy újra összeakarod őket boronálni, hogy kb. feleslegesnek éreztem elolvasni a folytatást. Persze megtettem, s jó volt. Bár nekem túl romantikusak voltak ezek után, furcsa volt és szokatlan, de a végére aranyos páros kerekedett belőlük, az igazi balhék után - gondolok itt a megcsalásra, az ikrekre. Ezek a részek felhőtlenül tetszettek. Bár itt is akadtak hibák. Az első, hogy 19-20 évesek, 3 hónap után összeköltöznek, viszont csak utána fekszenek le egymással. Kérdezem én: létezik ilyen? Mert szerintem nem. A második bibi, hogy 6 hónapja nem találkoztak Justinnal, de 5 hónapos terhes a lány. Lehet itt én vagyok a hülye, de ez lehetetlen. Írhattál volna 6 hónapot, hiszen tudja mihez viszonyítani a teherbeesésének az időpontját.
Ami még kicsit zavart az Selena, persze kellett egy fő gonosz, s ő tökéletes. De én az egész lányt megértettem, az ő szemszöge nagyon tetszett, azon kívül persze, hogy kicsit túlzásba esett a gonoszkodással. A másik problémám Mary pirulásával volt, az elején egyáltalán nem vettem észre, hogy ennyiszer elpirult volna mint a történet közepén, ott már elég volt neki ha Justin ránézett. Azt hittem, hogy ha már ennyire makacs, s nagyszájú megszokhatta, ha zavarba van. De ez tényleg csak kisebb megfigyelés.
A helyesírásodban vannak hibák, vagyis csak elírások. A legelején beleütköztem egy „hagy”-ba, ami had akart lenni, vagy avval - azzal, s pár szóismétlésbe. De ezeket a végére elhagytad. S itt kell megemlítenem, hogy Mary valamikor annyira alpárian, csúnyán beszélt, hogy csak néztem. Mert ez már durva volt. Persze pár ilyen szó elmegy, viszont itt túl sok volt. Erre figyelj oda legközelebb, ne vesd el a sulykot.
Tudom, hogy belekötöttem minden apró részletbe, de ezen felül ügyes és tehetséges írónak tartalak, aki olyan történetet hozott össze, ami megállja a helyét a blogvilágban. Egyetlen egy megjegyzésemet sem sértésnek szántam, tényleg, mert élveztem az olvasást, jó volt, csak akadtak benne kisebb hibák.

Vivi

/Kinézet/

A fejléced egyszerű de szép, igényesen van kivágva a lány, a mögötte lévő kép is tetszik, a hiba talán, hogy hiányzik onnan egy Justinra akár kicsit is utaló valami, bár ez relatív. A háttér is jó, illik a fejléchez, viszont az, hogy mindenhol fekete szín van, kicsit sötétté teszi a blogot. A bejegyzesek címének és a szövegének is a betűtípusa meg a mérete is tökéletes, olvasható, habár a szín lehetne fehér, és nem szürke, az lehet kicsit javítana a sötétségen. A modulsáv jól el van rendezve, az oldalak is szépen vannak összerendezve, csak azt nem értem, hogy a "Szereplők" menüpontban mért fele annyi karakter van, mint amennyinek kéne lennie, én például Scootot is simán beleraktam volna,  hisz ő egy főszereplő. Jó, hogy van zene a blogon, de van olyan, amit többször is beleraktál. Összességében ennyi lenne.

/Történet/

Csak egyetlen kérdésem van: MIÉRT? Az íráskészséged jó, a szóhasználatod jó, jól fogalmazol, helyesírási hibákat alig találni... Miért kell elrontani ezt az egészet egy sablon történettel, meg miért kellet beletenni irreális dolgokat? Eleve az, hogy az apuka 2 éve nem találkozott a lányával, de nem ismeri fel. Ez azért elég érdekes. Akkor jön a lány, találkozik Justinnal, egy csapásra beleszeret, és ott a gonosz Selena, aki közéjük áll. Csókolóznak, ezt persze Selena észreveszi, és sírva, dühödten elfut onnan, persze másnap Justin és Szemtelen Selena (hű micsoda alliterációk) boldogan táncoltatják egymás szájában a nyelvüket. Mary elmegy egy teljesen idegen sráccal randizni, akiről persze utána egy szót sem hallunk. Megcsalás, a média kamukat terjeszt, ezen mindenki megsértődik, édesapa is kislánya ellen fordul, a lány megszökik, megcsalás, aztán hirtelen megbocsájtás és a végén happy end: Mary és "Juss" összeházasodik és lesz két gyerekük. Tényleg, csak az a kérdés jár a fejemben, hogy miért? Az egész annyira kiszámítható, előre sejtettem, hogy ez lesz a vége, szinte már az első résznél előre lehetett tudni, hogy mik lesz ennek az egyáltalán nem egyedi blognak a vége. Sajnálom, hogy egy ilyen irományra pazaroltad az időt, pedig látszódik, hogy ebből az egészből sokkal többet tudtál volna kihozni.


Onika O.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation