Én 14, ő meg Harry Styles

Edytuj post



/Kinézet/

Annyira szép! Nagyon tetszik ez a szín, s a fejléced is csodálatos! A blog címéért pedig piros pont, könnyen megjegyezhető, magyar, s nem tömegcím, mellesleg kicsit komikus, legalábbis nekem.


/Történet/

Nem is tudom mivel kezdjem, mielőtt azt hinnéd, hogy azért szedem cafatokra a történeted, mert rossz, akkor tévedsz! Mert igazából tetszett, s szerethető az egész. Egyszerűen csak azok az apró hibák szemet szúrnak ilyenkor és összegyűjtöm, hátha a következő történetedben figyelsz majd rájuk.
A történet szimpatikus, míg a főszereplő lány nem igazán, inkább semleges. Nem várom, hogy legyen nagyszájú, vagy álljon ki magáért, de így kicsit az jön le, hogy csak van. A legtöbb suliban nincs ilyen, hogy csak úgy ráfoghatnak mindent egy emberre, nem is értem ezt hogyan gondoltad.  A másik, hogy mindenkiben megbízik. Miért? Ian, szimpatikus karakter volt, inkább a negatív jellem miatt, de nem mondom el egy vadidegennek a problémáimat, és itt jön az, hogy ezt kétszer rontottad el: Harry-nél is pont ugyanezt elkövetted. Csak az öregek panaszkodnak mindenkinek, egy 14 éves inkább senkinek. Későbbiekben beleírtad, hogy hiszékeny lány, de ennyire? Ezt nem foghatod sajnos a karakteredre.
Ian az elején kijelenti, hogy szexelne Lilian-nal, de amikor oda kerül a sor, semmi, olyan lesz mint egy kezes bárány, rettenetes volt ezt látni. Mintha nem tudtad volna, hogy Luke-kal hozd össze később, vagy Ian-nel.
A rablás tetszett, belevaló csajra utalt, aztán ismét el is tűnt, védelemre szorult, kis alamuszi lett. Aki ilyenre képes, annak kicsit magabiztosabbnak kellene lennie, vagy bármi másban meg kellene mutatkoznia.
Amikor a bátyja, s a zenekara Londonba utazott csak pislogtam. Ki megy el egyből, úgy hogy el sem köszön a húgától, akit imád? Keltse fel ha alszik! Abszurd jelenet volt, csak azért, hogy legyen egy romantikus csók a reptéren Luke-kal. Kár volt érte.
A 9. fejezetet úgy hagytad abba, hogy Liliant az édesanyja kérdőre vonja, hogy összejött Luke-kal, de ez ott meg is szakadt. Örültem volna, ha kicsit többet kapunk az anyukából, hogy eldönthessem az elején milyen karakter is ő. Persze a lánya 14 éves, s azt csinál amit akar, ez így megállja a helyét, de amúgy szereti a lányát, dolgozik érte, szóval egy kicsit több szereplés nem ártott volna neki.
Harry nagyon nagyon aranyos volt, őt egyből megkedveltem, csak nem igazán értettem, hogy miért hív be egy vadidegen lányt az öltözője wc-jére, s miért nem szól inkább a biztonsági őrnek, hogy engedje a lányt a kinti mosdóba. Na mindegy, valahogy találkozniuk kellett, s ez még egy egész elfogadható esemény volt.
Szerintem túlságosan elsietted ezt a Harry dolgot, a vonzalmat, a barátságot, mindent. De onnantól kezdve jó volt az összhatás, bár én kicsivel több „csak Harry-s” részt olvastam volna.
Az egész történet jó, ügyes vagy, ezek a hibák csak azt mutatják, hogy az idő múlásával jobb és jobb leszel, ugyanez elmondható a helyesírásodra is. Az elején hiányoztak az írásjelek, találtam elírásokat, de az újabb fejezeteknél már nincs gond ezekkel.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation