Zivatar

Edytuj post

/Kinézet/

Meg kell dicsérnem, mert alapsablont használsz, nincs igazi fejléced, csak összeválogattad, amid volt, mégis pozitív az összhatás. Egy könyvekkel foglalkozó blogon nekem ez igazán tetszik. Örülök, hogy külön lapokra szedtél mindent, így jól tudok tájékozódni a dolgaid között. Nekem tetszik!

/Történet/

Nagyon megtetszett az oldalad, mikor megnyitottam, hiszen főként erotikus regényeket pillantottam meg, amiket én is szívesen olvasok. Bár nekem ritkán akadnak ilyenek a kezembe, mindenevő vagyok, egy kivétellel – ne játszódjon a történet régen, egyszerűen nem bírom végigolvasni őket, bármilyen jó is lehet a könyv.
Már kinéztem magamnak a kedvenc sorozatodat, az Ez a férfi trilógiát, csak egy másik könyvtárban van bent, így meg kell várnom a szeptembert, hogy az új sulim közeléből sikerüljön megszereznem.  De remélem tényleg annyira jó lesz, mint ahogy mondod. Reménykedem…
Látom te is úgy falod a könyveket mint én, ezt igazán örömmel olvasom, ugyanis körülöttem nincsenek ilyen emberek. A barátnőim is szeretnek olvasni, de ennyire mint én… Nem igazán.
A könyvkritikáiddal egyetértettem, korrektek voltak a véleményeid.
A novelláid szomorúak, legalábbis, amiket én kiszemeltem, de teljesen átadtad az érzéseket. Nagyon ügyesen kifejezed magad, nem túl sok, pont jó minden, amit csinálsz. Nagyon ügyes vagy!
A blogod gazdagodott egy új rendszeres olvasóval. Sok sikert kívánok a folytatáshoz!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation