Secret little rendezvous

Edytuj post

/Kinézet/

Kérlek, tegyél ki egy chatet, valamint blogarchívumot, mert az olvasók a későbbiekben nem fogják megtalálni a fejezeteket, hiszen nincsenek külön lapra szedve, így tényleg nem ártana egy archívum.
A kinézetért csillagos ötös jár, bár én nem szeretem a lilát, mégis nagyon szépen néz ki a blog. Gratulálok hozzá!

/Történet/

Tőlem nagyon távol áll ez a világ, én nem tudnék egy ilyen alap sztorival rendelkező történetet olvasni, így ha nem haragszol ezt nem igazán kritizálnám. Ha te úgy érzed, hogy ezt hitelesen megtudod írni a továbbiakban, akkor hajrá.
A fejezeteidből azt szűrtem le, hogy szívesen ugrálsz az időben, ami kicsit zavarossá teszi a történetet, tagold a részeket vagy csillaggal válaszd el. De olyan ne maradjon mint az első fejezet utolsó két sora. Elindult az ajtó felé Réka, a következő sorban pedig már fáradtan feküdt le…

„-Nem ilyennek ismertelek meg—csóválta a fejét—Valaminek biztos kellett történnie, ha TE ezt tetted.”
- Nem ilyennek ismertelek meg - csóválta a fejét csalódottan. - Valaminek biztos kellett történnie, ha te ezt tetted – mondta, jól kihangsúlyozva, hogy én nem vagyok ilyen.
Mennyivel jobban néz ki az enyém, s kicsit jobban is értelmezhető. Fejtsd ki, amire gondolsz, ne csak párbeszédeket írj, s leírásokat, használj kötőszavakat. Fontos, hogy mindent jól érzékeltess az olvasókkal!
Sok sikert a történethez, remélem sokan fogják olvasni!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation