Story Of My Life

Edytuj post

/Kinézet/

Tudom, hogy One Direction-ös a blogod, de nem cserélnéd le a címet valami találóbbra? Mert ez már klisé és én meg sem nyitom az ilyen című blogokat.
A blogod kinézete annyira jól nézne ki, ha a fejléceden, nem lenne az a fekete kép, nem is értem miért van az ott, mert egyszerűen borzasztó. Azonnal szedd le, mert ahogy látom alatta van valami, ami elég jól nézne ki…
Az első fejezetben van két kék csík, nem tudom miért, de elég zavaró.
Minden külön lapra van szedve, s nagyon szép. Szóval gratulálok, csak ezeket a hibákat küszöböld ki!

/Történet/

Nagyon tetszik az alapötlet, miszerint Louis és Lily együtt vannak és van egy egyéves kislányuk. Mégis, mikor elkezdtem olvasni a történetet hiányérzetem volt. Nem azért mert annyira szeretném egy egész sztoriig olvasni hogyan jöttek össze, de egy prológus, ami erről szól, vagy valami kis bevezető jól esett volna. Nekem így kicsit olyan érzésem volt, mintha egy könyv közepébe lapoztam volna.
A fejezeteidben találtam hibát, olvasd el még egyszer, s észre fogod venni őket, mert tényleg csak figyelmetlenségek.
Folytasd, remélem sikerül, sok sikert hozzá!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation