*World*

Edytuj post



/Kinézet/

Borzalmas, nem csak azért mert nem látom a fejlécet, vagy a szereplők képeit – amiket méretre kellene vágni -, hanem mert egyszerűen ez a sablon nem mutat jól. Felesleges két modulsáv, egyet nem tudsz megtölteni, ha a szereplőket külön lapra pakolod. Hiányzik egy chat, vagy egy bemutatkozás, tedd személyesebbé a blogod!

/Történet/

Te tegyél be millió képet egy fejezetbe! Tegyél az elejére, vagy inkább hagyd az egészet, egy könyv sincs tele mindenféle illusztrációkkal. Zavaróak.
Hiányoltam a prológust, plusz nem értettem miért van a fejezetcímekben, hogy by Deborah. Minek?!
Hangulatjel, komolyan?! Ez nem egy napló, ez egy történet! Nem! Egyszerűen tilos! Komolyan ki hol lát egy könyvben smile-t? Mert szeretném látni. Persze nem a Szent Johanna Gimire gondolok, igen ott rendben van, az egy napló. De ez nem!
Feleslegesek a dupla mondatvégi írásjelek, senki nem hülye, tudjuk, hogy egy felkiáltó jel mit jelent, köszönjük. Mellesleg ha már itt járunk figyelhetnél ezekre, valahol pont helyett vessző van, valahol lemarad pár betű, netalántán írásjel. Plusz a szóköz csodákra képes!
Ahogy te írod: „-Nagyon.-szólaltam meg unottan.”
Helyesen: - Nagyon – szólaltam meg unottan.
Akkor térjünk rá a történetre. A One Direction beállít egy iskolába, megölelnek egy vadidegen csajt, aki körbevezeti őket. Mindenki nagyon kedves, és jó fej…. Blablabla. Unalmas. Sablonos, nem tudok erre mit mondani. Niall-el eszik, majd szerinte többet érez, ezt elmondja Liam-nek, aki igazából szintén egy vad idegen, de picinyemnek szólítja, majd megcsókolja. Annyira rossz volt az egész párbeszéd, nem éreztem semmi igazi érzelmet, nem lepődtem meg a történet alakulásán, főleg a későbbiekben. Az odaköltözés ismét egy klisé, terhes lesz az első szex után, amit az édesanyja nagy nyugalommal fogad, hiszen mi sem normálisabb annál, hogy a gimis lánya gyereket vár. Komolyan?! Elolvastad te ezt? Mert ha nem, akkor a helyedben megtenném… Elsietted, nem volt benne semmi leírás, csak párbeszéd, nem életszerű. Én újrakezdeném az egész történetet.

Vivi


Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation