Stay With Me

Edytuj post


/Kinézet/

Az egész nem jó, cseréld le! Mivel nem látom a fejlécedet, s a szereplő képeidet, tényleg csak ezt tudom ajánlani, mellesleg feleslegesnek tartom, hogy csináltál egy külön lapot az embereknek, s kitetted az oldalmodulokhoz is őket. Inkább gyarapítsd a modulokat egy képpel, ami a bloghoz illik, valamint bemutatóval, magadról, a történetről, így kevésbé lesz üres az egész.
A háttér túl fekete, nem jó ez a sablon. A fehér betűk pedig nem igazán emelik ki, kellene valami szín is, szürke, fehér, fekete, ez kicsit unalmas itt. A betűtípus pedig nagyon rosszul mutat, az egyszerű néha több, ezt jegyezd meg.

/Történet/

Meglepődtem, ugyanis jól írsz. Tényleg, remélem egyszer folytatod, mert csak egyre jobb lehetsz, ha figyelsz a felépítésre. A történethez kellett volna egy prológus, kicsit hiányoltam. Valamint a fejezetekben nem írunk számmal semmit, csak az évszámokat, vagy valamilyen összeget, de a két fényszóró kicsit jobban mutat így.
Ne tegyél képeket a fejezetek tördelésére, inkább használj egy csillagot, vagy írd ki az idő múlását.
A történet hagy maga után pár igazítást. Nekem kellett volna jó pár rész Daniel-el, sőt én szívesen olvastam volna róla egy külön történetet, de itt legalább pár fejezetet. Riker aranyos, kedves, de nem igazán értem miért hoztad be egyből a képbe, szerintem ez túl sok így, nem igazán foglalkoztat, már két rész után sem, főleg a többiek megjelenésével minden kapacitása véget ért. Megteremtettél egy teljesen boldog családot, látom. Tudom, hogy erre ment ki az egész. De ez nem jó kezdés. Nem érdekes, siettél. A lassú víz partot mos, fogadd meg! Én törölném az egészet, s újrakezdeném. Ügyes vagy, jól írsz, csak a történetvezetésed nem jó. Remélem tudtam segíteni. Sok szerencsét!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation