Love Supreme

Edytuj post

/Kinézet/

Tökéletes, nem túl világos, nem is sötét, tetszik ez a baba kék szín, ahogy a fejléc is, a bevezetés, minden!

/Történet/

Nagyon tehetségesnek gondollak, szerintem nem csak az ötlet, hanem a megvalósítás is remekül sikerült. Bár nekem egy kicsit hiányoztak az érzelmek a fejezetekből, mégis szurkoltam Olinak, hogy meglegyen az ötven lány. Na és itt a másik problémám, szerintem túlságosan sok az ötven. A felénél kezdett unalmassá válni a számomra. Pedig az elején annyira tetszett az egész! Aztán már egyre vontatottabb lett, unalmas volt, hogy felszedte, megbántotta és ennyi.
Nekem szükségem lett volna egy kis érzelemre, tudni szerettem volna milyen Rachel és Oliver együtt, hogy szurkolhassak nekik. A 49. fejezetig tényleg untam már az állandóságot. Viszont amikor megérkezett Rachel felkeltetted a figyelmem, egyértelmű volt, hogy ez lesz a vége, így nem lepett meg, de kicsit helyrebillent az egyensúly, hogy miért olvastam végig a történetet. A vége tökéletes lett, s azt kell mondanom megérte! Gratulálok! Remélem még írsz pár teljesen egyedi történetet, mert bárhogy pattannak ki ilyenek a fejedből, csak örülhet neki a blogger világ!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation