Képtelen esernyő

Edytuj post



/Blogról/

Tudod először nehezebben ment az eligazodás a blogodon, mert a lapok üresek voltak. Pedig szívesen vettem volna, hogy egy helyen vannak a kritikáid, de így is sikerült, amit szerettem volna: elolvasni az összes bejegyzésed. Tudod a külső nagyon tetszik, ha egy picivel több időt szentelsz majd neki, akkor átláthatóbb lesz, de így nagyon szép.
A blogról pedig csak annyit tudok mondani, hogy nagyon jó ötlet, imádok olvasni, a havi 10 könyvemmel, persze ez változik, hol több hol kevesebb. Viszont szívesen nézem meg a róluk írt kritikákat, így örömmel vettem szemügyre a blogod, de kicsit csalódnom kellett. Egy olvasónak fontos, hogy a könyvajánlóban benne legyen a fülszöveg, de legalább, hogy miről szól, viszont te valamelyiket lerendezted egy imádommal. Ezzel egy vad idegent nem fogsz arra ösztökélni, hogy olvassa el. Szerintem szentelj neki több időt, vagy vegyél fel magad mellé még egy embert, s ketten csináljátok ezt a blogot. Sok sikert hozzá, mert tényleg jó ötlet!


Vivi

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Oh, köszönöm, hogy megnézted.
Nem véletlenül nem írtam fülszövegeket (ha már személyes példáknál vagyunk, én például mindig átugrom, ahogy a való életben sem olvasom el soha a borító hátulját), de majd elgondolkozom valami fajta cselekményleírásról. Persze csak a kifejtősebb, rendes ajánlóknál (ezért vannak kettébontva az erről szóló írások).
Szóval, igen, köszönöm^^

Vivi írta...

Jól van, remélem sikerülni fog! Sok sikert hozzá! :)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation