Repülj magasra!

Edytuj post





Kinézet:

Lila. Ez a kedvenc színem, de ez nekem kicsit sok. A sok lila is megárt. A képen ugyan nem látszik, de a fejéc valójában egy gif, aminek az elején nagyon örültem, mert jól nézne ki, ha nem mindig ezt bámulnánk. Ha sokáig nézzük, idegesítő lesz egy idő után. Szerintem mindenki megelékszik a normális képpel is, nem kellenek villámok. Mellesleg szerintem a narancssárga nem illik össze a lilával, merthogy a linkek narancssárgák.
A szereplőknél nem lehet látni a főszereplő lányt. Azok a vonalak pedig szerintem elcsúfítják az egészet. Elég, ha csak helyet hagysz ki közöttük.
Ugyanez a hiba történet a helyezésidnél is. Az a díj, ami annyira sokkolt, az sajnos pont nincs jelen. Pedig én személy szerint kíváncsi lettem volna, hogy mi sokkolt le annyira.
A különkiadások novellák? Vagy valami meglepetés rész? Mert ha csak valami meglepetéses dolog, akkor fölösleges volt neki új oldalt nyitni. 
A trailert is oldalra rakhattad volna, nem kell neki külön oldal. 


Történet:


Ne haragudj, de nekem ez kicsit depis. Mivel én egy pozitív embernek gondolom magam, nem nagyon szoktam ilyen történeteket olvasni. Egyik rossz dolog jön a másik után. Mint amikor megfogadja, hogy nem fogja megvágni magát, két perccel később pedig a fürdőben ül a pengével. Ez nekem teljesen logikátlan. Mint ahogy az is, hogy nem vette Ellie anyukája észre, hogy a lányával nincs valami rendben és félig holtan fekszik a szobájában. Aztán ott van az az eset, amikor Matt járt Ellie házában. Ha már ott volt, miért nem kereste meg? Hiszen sejthette, hogy valami nem oké. És akkor Mr. Blake. Nem gondolod, hogy kicsit hihetetlen? Mert nekem az. A 29 éves igazgató és a 18 éves diák.

A helyesírásoddal nem volt baj, csak olyan dolgok, hogy néha napján mellé kattintasz. Több eset van, amikor egyszerűen nem jól fejezed ki magad. Pl.:

Azt írtad, hogy: "Kinyitás után rádöbbentem, hogy nem sok alkohol van itthon."
Ezt mi nem mondjuk. Mi inkább azt mondjuk, hogy: Kinyitás után rádöbbentem, hogy nincs sok alkohol itthon.


Érted? Több ilyen hibád is volt, erre jó lenne, ha a közeljövőben figyelnél. Ezen kívül nagyon jól fejezed ki magad, talán kicsit rövidek a mondatok. További sok sikert!


Lisa 1D

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation