Runaway with me - [Louis Tomlinson Fanfiction] - BEFEJEZETT

Edytuj post





Kinézet:

Amikor megkaptam az üzenetet, a te blogod linkjével, azt hittem kiugrok a bőrömből. Hisz ezt a blogot már olvastam! És akkor is mennyire tetszett! Nem csak a történet, hanem a kinézet is. Kellemesek a színek, minden megvan a saját helyén, az összes szereplő képet lehet látni, ami most hidd el egy megkönnyebbülés számomra.

Történet:

Nagyon - nagyon tetszik az alap történet. Egyedi, nem sablonos, fordulatos és különleges. De nem mindig fejezed ki jól magad. Van amikor túl sokat írsz. Pl.:

Ismerem őket és tuti nem hagyják majd szó nélkül, hogy eltűntem minden szó nélkül.

Túl bonyolítod vagy nem olvasod át, mivel így helyes a mondat:

Ismerem őket és tuti nem hagyják majd szó nélkül, hogy eltűntem.

Sajnos nem csak ezek a problémák vannak. Lehet, hogy a végén már nem, de az elején még volt ilyen hiba. Szépen a jelenben írtál, majd hirtelen átváltottál múltra. Ez sokakkal előfordul, de azért is kéne átolvasni. Most már ugyanis biztos vagyok benne, hogy megírod a részt és csak úgy, semmi átolvasás nélkül közzéteszed. Mivel van még egy hibád. Nem tudom, hogy rossz gombra kattintasz - e, vagy valami más az oka, de van amikor betűk hiányoznak vagy éppen az ellenkezője: túl sok betű van a szóban. És ekkor jön a következménye, hogy megváltozik a mondat értelme. Pl.:

... - Nem tudnám elviselni, ha...
- Nem is kellesz - szorít elrősebben.

Nem tudom, mit akartál írni, de azt igen, hogy a kell helyett kellesz-t írtál, ami ebben az esetben értelmetlen. 
Próbálj erre ügyelni és olvasd át, amit írsz! Nagyon sokaknak el lehet venni ezekkel a hibákkal a kedvét az olvasástól, ami nem éppen pozitív. 


Lisa 1D

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation