My life

Edytuj post
/Kinézet/

A blog kinézete nagyon egyszerű, nincs fejléc, blogger sablont használsz. Ezen javítani kell! Kérj fel egy designert, hogy csinálja meg a blogod kinézetét, mert ez így túl egyszerű. Nincs chat, pedig az minden blogra kell! A betűtípust alakítsd át, mert ez túl nagy, nem illik egy ilyen bloghoz. Én az Indie Flowert ajánlanám (de egy Deviantartos sablonnál nem kell változtatni!). A link színén is változtatnék, mert nem igazán illik a kék ötven árnyalatához a narancsárga. A háttér nagyon nem tetszik, olyan régies hangulatot ad a blogodhoz, mintha az ötvenes évekről olvasnák. A bevezető, amit olvastam, nagyon jó egy átlagos bloghoz! Ha áthelyeznéd a jobb oldali sávba (most a cím alatt van), akkor sokkalta jobb lenne. Amin még megakadt a szemem, az a dalszöveg. Bizonyára egy weboldalról másoltad ki. Ezzel nincs semmi baj, csak azzal, hogy a háttér fehér és a betűtípus más, mint a normál. Ezt úgy lehet kijavítani, hogy kijelölöd a szöveget, és rámész a T betűre, ami mellett egy iksz van (felső sor, jobbról a második). A helyedben betennék egy menüt is, hogy jobban áttekinthető legyen a blogod.

/Történet/

A prológus teli van szóismétlésekkel. Fanni vagyok, tizenöt éves vagyok, tizedikes vagyok, stb. Ez rettenetesen idegesítő. Unalmas egy bevezető, mert nem használsz benne semmi izgalmas dolgot, csavart. Én inkább így írtam volna meg:
A nevem Fanni. Nemrég töltöttem be a tizenötöt, és vidéken élek. Egy teljesen átlagos tizedikes vagyok, akivel nem történik soha semmi érdekes. Örülnöm kéne, mert a barátaim csodásak, átlag tanuló vagyok, és sosem történik velem semmi rossz. De miért örüljek, ha minden napon ugyanolyan unalmas?
Ez csak egy ötlet volt, meg lehet máshogy is írni, de szerintem javítanod kellene rajta. Van pár olyan kis szám, amiket igazán kiírhatnál betűvel. A négyet miért számmal írod ki? Ha előveszek egy könyvet (legyen az mesekönyv, krimi, vagy egy átlagos gimisről szóló könyv), sosem látok benne olyat, hogy a négyet, vagy az egyet számmal írják ki. EZEN MINDENKÉPP JAVÍTS! Az írásoddal nincs sok bajom, de valahogy változtathatnál a stílusodon, hogy izgalmasabbá tegyed a dolgokat.
Mindegy beállok a sorba és majd kiderül, hogy lesz-e hely.= Fanyar képpel beálltam a sorba, azt remélve, hogy lesz egy szabad hely.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation