A kezdet

Edytuj post


/Kinézet/

Borzalmas, nem is értem, hogy mi ez igazából. Két – egymáshoz nem illő – tapéta mintával kezdődik a blogod, majd jön egy piros virág. Soha nem fogom megérteni miért van ott.
Be kell ismernem, hogy én semmit nem értettem a blogodon. Hiába volt egy Las Vegas című lap, ott is fejezetek, aztán A kezdet lap, komolyan minden össze-vissza. Ha egy történet, miért választottad szét őket? Mert Las Vegasban játszódik a 12. fejezettől? Felesleges volt ezt tenned, de mindegy is, ha már megtetted, legalább az olvasóiddal közölhetted volna.
Inkább csináltasd meg az egész külsőt egy hozzáértő személlyel, úgy sokkal jobban fog mutatni, s átláthatóbb lesz!

/Történet/

Mi ez? Mi? Jézusom! Nem bántásból kérdezem, de te ezt elolvastad bármikor is? Mert biztos vagyok benne, hogy nem! Az én tizenkét éves húgom kiszúrja a helyesírási hibáidat: elírások, vesszők, mondatvégi írásjelek, menny=menj, az igekötők helytelen használata. Miért olyan nehéz egyben leírni a szavakat? Le tusoltam? Nem! Letusoltam! Nem olyan nehéz megjegyezni egy alsós nyelvtanszabályt: Ha az igekötő közvetlenül az ige előtt áll, egybeírjuk! Pont, ennyi, nem lehet máshogy leírni.
Megnézte a lány az e-mailjeit, erre ír neki egy vadidegen, hogy vezesse körbe a városban, ő pedig igent mondd? Ki ez a csaj? Késsel jár iskolába? Mert én nem mondanék igent, s akinek van esze sem tenné. Utána, egyértelműen, kiderül, hogy járt a sráccal, aki Harry Styles. Maga az ötlet, hogy nem csak összefutnak, s ismerik egymást jó lett volna, de nem ilyen körítésben. Állítólag Bella haragszik Harry-re, mert összetörte a lány szívét, ezt az anyukája nem tudja, hogy megadja a telefonszámát, a lakcímét ennek a fiúnak? Mert logikátlan szülő, eléggé, mellesleg még a vendégszobában is alszik a későbbiekben…
Tudod, nekem ez sok. Ha valaki mérges valakire, akkor nem örül, hogy simogatja az arcát álmában, nem jön össze vele a 4. fejezetben, az egész ellent mondd magának.
A fejezetek ne legyenek színesek és telepakolva képekkel, linkekkel. Inkább csinálj egy hivatkozást, vagy külön egy lapot, de feleslegesek, inkább írd le, mi hogyan néz ki, egy könyv sincs tele illusztrációkkal!
Elsietted, nem fejtettél ki semmit, nem olvashattunk érzésekről, sok volt benne a párbeszéd. Én újraolvasnám a helyedben az egészet, s kijavítanám a hibáimat!

Vivi


Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation