The dimension

Edytuj post


/Kinézet/

Nagyon tetszik, egyszerű, mégis szép. A szereplők képeit egy méretre vágnám, sokkal jobban mutatnának, de ennyi, amin megakadt a szemem.

/Történet/

A kis bevezető oldalt nagyon érdekes volt, ahogy a rövid prológusod is. Jól indítottál.
Az első fejezet nekem túl gyors volt, persze az jó, hogy nem részletezed miként pakolásznak tovább, de én kicsit több leírást a koleszról, suliról, Kate-ről eltudtam volna viselni. Te viszont belevágtál a közepébe, egyből leküldted a főszereplőd a pincébe. Én halogattam volna a pince dolgot két- három fejezetig, de alapjában véve ebből bármi jó kihozható, érdekes történet.
A helyesírásodra kicsit figyelj oda, valahol nem –ba, hanem –ban a helyes ragozás, vagy a kötőjel előtt nem használunk pontot: ” - Szép álmokat, Kate – mondtam, majd… „ Így a helyes.
Sok sikert a történethez!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation