Stories of Dori

Edytuj post



/Kinézet/

Nem igazán tetszik, nem harmonikus, inkább olyan mintha összevágtál volna pár képet, s kész a fejléc, bedobtál egy rózsaszín hátteret, ami megy a chathez, s kész is. Én csináltatnék egy új fejlécet, aztán oldalra kiírnám, hogy most nem csak köröm tippek és hasonló dolgok találhatóak itt, hanem történetek is. Amit ha külön oldalra is szedtél, nem oda kellett volna bemásolnod őket. Külön bejegyzés hivatkozást teszel rájuk, máris áttekinthető az a néhány történet, s minden más…

/Történet/

Az előbb említettem, hogy nekem kusza a kinézet, itt sem panaszkodhatsz. Egy új olvasó elveszik a sok dologban. Először azt hittem ide mindent csak kipakolsz, torta, képek, hogy milyen a körmöd, gyűrűd, s ilyenek. Majd felfedeztem a történeteket. Nem elég, hogy a részek nem hosszúak, de így is vissza kell mennem oldalakat, hogy megkeressem az egyik sztori elejét. Én már itt feladnám az olvasók helyében. Persze én nem tettem, így kerültem A barátom sztár című művedhez. A fejezetek semmilyenek, a történet eleje kiábrándító. A főszereplő lány hatszor elmondja, hogy nem zavarja, ha Robert közeledik hozzá… Az első csókjuk is annyira kiszámítható volt, amit persze a lány nem bánt és ilyenek. A való világban nem hiszem, hogy ilyenek történhetnek, persze itt pont ez a lényeg, csak ne rugaszkodnál el ennyire a való világtól, mert ott nincsenek oltárian csöpögős, romantikus kapcsolatok, ott nem beszélitek ki úgy az első csókot, kb 1 percre rá, mintha az egy leánykérés lenne, amit a legjobb barátnőddel tárgyalsz ki.
A gondolataid jók, de látszik a sztorin, hogy kezdő vagy. Olvasd el újra, figyelmesen. Észre fogod venni a hibáidat a történetvezetésben, valamint a helyesírásban is. Kihagysz szavakat, írásjeleket, szóismétlések találhatóak az írásodban.
Legyél figyelmes, gondold végig, amit leírsz, s nem lesz gond!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation