Élvezd

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon tetszik a maga szürke komorságában.  Igaz a fejléc nem a te érdemed, de igazán jól mutat, bár én Niall mellé azért szerkesztettem volna még valakit a képre.
Lizy és Niall képét nem értem az oldalmoduloknál, miért csináltál nekik külön egy lapot. A fejlécből pedig egyértelműen lejön ki a főszereplő fiúd.


/Történet/

Tudod a legelső pár bekezdés alapján, amit olvastam tetszett, panaszkodással indult, gondoltam végre valami új. Bánom még a gondolatot is! Miért kellett elszúrnod azzal, hogy Niall összeütközik egy csajjal? Miért?! Ennél sablonosabb az égvilágon nem lehetett volna.  Mellesleg nem ismeri fel Niall-t, odavan érte, tud gitározni. Kérlek, miért nem házasodtak egyből össze?
Jó, tényleg sajnálom, de minden második blog így indul, s ez rettenetesen zavaró tud lenni mindenki számára.
A folytatás sem igazán nyűgözött le, semmi egyedi nem volt benne. A későbbiekben ha rámentél volna Niall kezdeti idegösszeroppanására, valószínűleg egyedibb sztori kerekedett volna ki, de itt a 6. fejezetnél nem tudok mit mondani, kilépett a bandából, mégsem értem miért. Kell neki valaki, találkozik egy lánnyal, akit egyből meghív magához, vonzódik hozzá, nem bírja a rajongóit, mindenkivel bunkó. Kb itt megakadtál. Szóval ha valaha folytatod, előbb fejtsd ki Niall érzelmi állapotát, hozd be többet a srácokat, találkozzon a lánnyal, hogy legyen mire alapozni azt a kijelentést, hogy neki aztán barátnő kell. A depis Niall jó alap, használd ki, s lassan építs rá mindent.
A helyesírásoddal nincs gond, de elírások vannak. Például a prológus első sorát olvasd el újra és javítsd ki, mert ez nem szép kezdés.



Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation