Angelic Disaster

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén? Talán a piros betűk nem stimmelnek, s a blogarchívum szúrja a szemem, ezen felül minden rendben van a blogodon. Először arra gondoltam, hogy mennyire utálom ezt az alapsablont, mert lehetetlen szépen megcsinálni, neked mégis sikerült. Igényes és jó a kinézet.

/Történet/

Azt kell mondanom, amikor elkezdtem olvasni megrémültem, mert a prológusod annyira nem volt figyelemfelkeltő, nem jött be annyira. De amikor elkezdtem az első fejezetet olvasni már nem bírtam abbahagyni. Végigolvastam az összes fejezetet egy este alatt, majd megállapítottam, hogy lehetetlen, hogy még nem olvastam tőled semmit, így megnyitottam a Zaynes blogod, na és igen. Emlékszem, hogy írtam róla kritikát, s már ott sem voltál rossz író, de most még jobb vagy. Az idő segített, hogy csiszolj a stílusodon, mert ez a sztorid remek. Pont a minap kerestem olyan blogot ahol Harry Harry és nem valami tini srác a suliban, vagy valami veszélyes maffiózó, s lám meg is találtam. Ugyanis lehet, hogy itt Harry nem egy híres énekest alakít a karaktere mégis olyan mintha ő lenne. Ahogy egy rendes rajongó elképzelte az elején: vicces, kedves, szexi, szenvedélyes, kisfiús, s akaratos. Ezek mind megvannak nálad is, szóval gratulálok szereztél még egy olvasót!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation