Madhouse

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem a kinézet nagyon tetszik. Igazából egy nagy problémám van, az pedig a blogarchívum, vagyis ami benne van. Szerintem csináljatok egy külön lapot a kritikáknak és a fejezeteknek is, ugyanis lehetetlen eligazodni közöttük. Bár nem is értem mit keresnek kritikák egy történetes blogon…

/Történet/

Látom, hogy a blog szünetel, talán meg is értem. Hét rendszeres olvasóval, rövid részekkel érthető. Bár szerintem mindenképp folytassátok, ha megírtatok előre pár részt. Ugyanis ügyesek vagytok, jól írtok együtt, a történet alapja is jó. Nem mondanám, hogy nekem maga a sztori tetszik, kicsit elvont, de vannak akik szeretik az ilyen sztorikat. Szóval semmi gond nincs ezzel. Én hirdetném kicsit más blogokon, hátha valakinek felkelti az érdeklődését. Erre a célra írnék egy kis ismertetőt, úgy könnyebben le lehet szűrni milyen történetre lehet számítani.
A helyesírással nem sok gond van, de nem kell a vesszők előtt és után is szóköz. Tényleg elég csak utána.
Szerintem ha befejeztétek magatoknak a sztorit, akkor tegyétek fel a folytatást. Sok sikert kívánok ehhez, ugyanis tuti, hogy egyre több olvasótok lesz ezek fejében.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation