The Music Connects Us

Edytuj post


Kinézet: Nagyon tetszik, de nem jpg típusú fejléc illik hozzá. Csinálj egy png hátterűt, vagy ha nem tudsz, akkor rendelj, mert hiába lenne szép az egész, a fejléc sokat ront rajta. Másba nem tudok belekötni, nagyon szépen összehoztad, és a modulok sorrendje is rendben van.

Történet: Már a szereplőknél sejtettem, hogy ez egy szerelmi három, négy, öt, vagy nem tudom hányszög lesz. Közben elgondolkoztam rajta, hogy Katie vajon Aphrodité rokona-e, hogy mindenki szerelmes belé, de gondoltam, majd úgyis rájövök. Később azonban rájöttem, hogy az sem érdekelne, ha a fél világ róla álmodozna, mert bár vannak sablonos részei a blognak, eszméletlenül jól írsz, ráadásul a Jonas Brotherst is imádtam, meg még imádom is, szóval szereztél magadnak egy új rendszeres olvasót. Viszont szeretnék egy kicsit több leírást olvasni, tudom, hogy sokszor nehéz beleírni (én is mindig szenvedek vele) de megéri. Írj le mindent, ami az eszedbe jut, nem baj, ha a végén egészen máshova lyukadsz ki, csak legyenek szép hosszú leírásaid. Az egyetlen dolog, amire még figyelned kell, az a pontos kötőjeles dolog.
- Írtam neked egy dalt. – töri meg a csendet hirtelen.
Helyesen:
- Írtam neked egy dalt – töri meg a csendet hirtelen.
Ezektől eltekintve gratulálok a bloghoz, nagyon ügyes vagy.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation