Live. Laugh. Love as Nico

Edytuj post



Kinézet: Hát, nem igazán vagyok oda érte, először is azért, mert nem igazán szeretem a mangákat, vagy akármik is ezek. Szerintem amúgy annak a képnek kisebbnek kéne legyen. Felül az a fejléc féleség a linkekkel nem igazán jön be, a háttere egyáltalán nem illik a blogodhoz. A színek túl alapértelmezettek, már mint a kék mert csak azt használod, ha jól látom. Szerintem feldobhatnád valami melegebb színnel, jobban illene a blogod témájához. A modulsávod egy kicsit kusza. Az archivumot feljebb tenném a helyedben, és vannak objektumok amiket igazából kitörölnék. 

Történet: Mivel ha jól látom nem vezetsz történetet, nincs miről írnom. Azért még is megjegyzem, hogy soha nem értettem mire jó ez a "kenceficemutogatósdi", de eltekintek a témától, hisz nem csak arról van szó a blogodon. A téli képeid viszont nagyon szépek, azokból megnéznék többet is. :)

Heylin. 

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation