Az élet játéka

Edytuj post



Kinézet: Inkább nem nyilatkoznék, sztenderd salakanyag.

Történet: Hát igazából attól sem voltam oda meg vissza, főleg amikor megláttam a "Bemutatkozás" című bejegyzésedet. Először is, én összevontam volna az "1. nap"-al és prológusnak neveztem volna el. Senki ne kérdezze miért, de undorodok azoktól a blogoktól, ahol a csaj Magyarországra vagy esetleg épp onnan költözik el valahova. Elkövettél egy olyan hibát, hogy feltöltötted a szereplők képeit és mindegyikről odaírtad egy összetömörített mondatba, hogy mi a legjobb tulajdonságuk. Mellesleg az sem tetszett, hogy csak négy szereplőről van fent kép. És teljesen véletlenül 2 fiú, 2 lány. Ez úgy tűnik, mintha kitűzted volna őket egymás mellé. 
Az első napot és az első nap folytatását nyugodtan írhattad volna egybe. Mellesleg jól írsz, bár szerintem nagyon sietsz a szálakkal, miközben olvastam olyan volt, mintha egy visszapörgethetetlen filmet néznék. Hiányoltam a környezet leírását és sokalltam a ruha összeállításokat amiket közbe-közbe szúrtál. De ezeket félre téve igazán jó volt a történet és az epilógus is nagyon tetszett, bár általában nem szokott. Gratulálok. :)

Heylin. 

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation