Repülj magasra!

Edytuj post


Kinézet: Szép, csak nem ehhez a sablonhoz. A helyedben biztosan átváltanék fehér főháttérre. A lapok közé felesleges a prológus, inkább tedd ki oldalra, ha már minden más ott van. A trailer is mehet oldalra, a különkiadásoknak egy bejegyzést csinálnék, és máris elférnek egy sorba a lapok, ami sokkal szebben nézne ki. És biztosan sürgősen kiszedném oldalról a +16-os részeket. Ezek szerint gondolom tizenhat vagy, csakhogy +16-os részek nincsenek, esetleg +18, de felesleges kiírnod, ha a blogodat olvassa egy 12-13 éves, ugyanúgy elolvassa azokat a részeket is. Ezért nem értettem sosem, miért kell ezeket kiírni.

Történet: Hogy én mennyire utálom a fejezet elején ezeket az *xyz szemszöge* dolgokat. Még ha az előző fejezet óta szemszöget váltottál, mondjuk Elieről Joséra akkor megértem. A másik, mikor rész közben váltogatsz szemszögeket. Kérlek, ne! Belezavarodok, még jobban, mint egyébként, mert a sztorival is sietsz. Még fel sem fogtam, mi történik, mikor már megint valami másra kellett figyelnem, és a végén ötször olvastam el ugyanazt, hogy megértsem. Nagyon rövid részeket írsz, bőven lehetne kétszer, háromszor ilyen hosszú is. Egyébként nem írsz rosszul, csak még gyakorolnod kell. A másik, amire figyelj, az a mondat végi pont kötőjel hiba, amivel minden második blogon találkozni (régen én is csináltam, le kell szokni róla).
Erre gondolok:
- Kilenc lesz pár perc múlva. –kaptam azonnal a választ.
Helyesen:
- Kilenc lesz pár perc múlva – kaptam azonnal a választ.
Nem tudom, hányadik blogod és mióta írsz, de ha kezdő vagy, akkor gratulálok, sokaknak nem sikerül így elsőre, köztük nekem sem. Lényeg az, hogy gyakorolj, figyelj a helyesírásodra, és igyekezz egyedi lenni, mert egyébként a fogalmazásoddal semmi gond nincs.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation