The Fugitive

Edytuj post


Kinézet: Unalmas, túl egyszerű. A fejlécet nagyon gyorsan lecserélném a helyedben, mert nem szép, és a sablonhoz is png hátterű fejléc illik, aminek nem látszanak a szélei. A háttér egyszínű, amivel nem is lenne baj, ha a blog többi része valami feltűnő lenne, így azonban elég laposra sikeredett. Kétféle kéket is használsz, az egyik inkább zöldes, én a helyedben maradnék a sima kéknél. Nem értem, miért van külön modul az oldalaknak, ha csak a főoldal van kint. Elkélne oda egy chat, és a szereplőkről is szívesen látnék képet. Ezzel a jogvédelmi hülyeséggel meg ki lehet üldözni a világból… Mindenki látni fogja, ha lesz benne +18-as rész, és aki el akarja lopni a blogot, azt a szerzői jogvédelem vagy micsoda sem fogja megakadályozni benne, szóval teljesen felesleges.

Történet: Az alapötlet tetszik, pláne, hogy már az elején kijelentetted, ezt egy tanulságos sztorinak szánod. Ami a fogalmazásmódodat illeti, az már annyira nem tetszik. Minden részt úgy kezdesz, hogy belevágsz a dolgok közepébe, és egy rész nagyjából 10 sor. Ennél sokkal, sokkal hosszabb részeket kéne írnod (nézd meg word-ben, egy rész min. 1000 szóból kéne álljon).Örömmel vettem észre, hogy egyre hosszabb részeket írsz, de ez még mindig kevés. Mellékesen megjegyezném, a ballagáson nem tűzöl semmit, pláne nem kitűzőt. Azt szalagnak hívják, és szalagtűzőnek nevezik, aminek igazából semmi köze a ballagáshoz. Nem lényeges ugyan, de szeretem, ha egy blogban pontosak az információk. Visszatérve a fogalmazásmódodra, bocsánat, de csapnivaló. párbeszédekből áll az egész, egyáltalán nem írsz le érzelmeket és helyszíneket, össze-vissza ugrálsz a dolgok között, mire végigolvastam az összes részt, fogalmam sem volt, mi történt. Ami azt illeti, már a második résznél elvesztettem a fonalat. Fejtsd ki jobban a dolgokat, mert ez eddig nagyon nem jó, ebből sokkal többet is ki lehetne hozni. Ne rohanj a történettel, még azt sem tudtam, hogy mi a neve a főszereplőnek, de már drogozott, elájult és azt hiszem kórházba is került, bár az utóbbiban nem vagyok biztos, mivel ezt sem tudtuk meg. A helyesírásoddal nagyobb gondok nincsenek, a részeknek viszont mindenképp adj címet, és lehetőleg számot is. Gyakorolj sokat, főleg a leírásokra koncentrálva, lesz ez még jobb is.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation