Élvevagyhalva

Edytuj post

Élvevagyhalva




Kinézet: Sokkal többet is ki lehetne hozni belőle, ha rászánnád magadat. Először is, a fejléced nem fejléc, bár rosszabbat is láttam már. Én a helyedben olyan gyorsan törölném, amilyen gyorsan fel lett töltve. A oldalaid szövege lehetne kiemelkedőbb és a modulok címei és a bejegyzések címe is. A bejegyzés szövege lehetne sorkizárt. A moduljaid...hát nem tudom mit mondjak. Nincsen sok szereplőd, ezért azokat rakhatnád egy oldalra, ha mindenképpen két modulsávot akarsz. A másik modulsávban pedig lehetne minden más. Esetleg ha nyitnál egy lapot a szereplőknek, akkor elég lenne egy modulsáv és akkor a bejegyzés szövege is szebben mutatna. Ja és azt fentebb elfelejtettem, hogy rendezett képek sem ártanának. A chatet átlátszóvá állítanám, a szöveg színét pedig fehérre, hogy a sötét háttéren jól látszódjon.


Történet: Először megnéztem a traileredet ami nagyon tetszett, kellő mennyiségű információt tudtam meg belőle. A prológusod nem tetszik. Sablon, ahol a csaj köszön és bemutatkozik elárul minden szart, amire jobb lett volna a továbbiakból rájönni. Mellesleg az egyik észrevételem, hogy az első fejezetben jobban írsz, mint a 15.-ben. Az elsőben kevesebb a párbeszéd és jobban leírod a körülményeket. Nem raksz vesszőket, ezt nem vetted még észre? Csak mert nem ártana. Jobb lenne, ha a mondatvégi írásjel után ütnél egy szóközt és csak azután kezdenél az új mondatba. Ugrálsz a jelen és a múlt idő között! Válaszd ki, hogy melyik időben könnyebb írnod és azt alkalmazd! Mivel ugyebár magyarul írsz, így a szex szót sem ártana "SZ" betűvel írni és nem "S"-sel. Maga a történet nem rossz, bár mostanában a rajongók rákaptak erre a "Punk One Direction" témára. Ahogy írsz, az nekem túl egyszerű, nincs benne különlegesség, unalmas. Mindenhol csak a lényeget emeled ki, holott én kíváncsi lennék a részletekre is. Mellesleg, a blog címében tagolhattad volna a szavakat. Élvevagyhalva helyett lehetne Élve vagy halva. Nem értem, miért az első variációt választottad.

Heylin.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation