Escape

Edytuj post

Escape


Kinézet: Nagyon szép, bár van pár dolog, amin változtatnék. A fejléced nagyon szép, ízléses, de a háttérhez képest számomra egy kicsit sötét. Így lecserélném a hátteret. A bejegyzéseddel minden rendben van, sorkizárt szöveg és a többi. Az oldalmoduloknál bajban voltam. A bevezető az kell, egy jól megírt kis bevezető, ami lehetne sorkizárt, mert ha jól látom, nem az. Szerintem úgy jobban nézne ki. A bloglovinos kép túl nagy és valahogy nem illik oda. A magamról modult valahova alulra tenném, a buttont meg az idézeteket pedig feljebb. A cseréknek sem kell közvetlenül szem előtt lenniük. 

Történet: Ha jól emlékszem, akkor már olvastam ezt a blogot. Ez az első Ed Sheeran magyar fanfiction, ugye? Bocsi, ha tévedek. Minden esetre, olvastam már és le a kalappal előtted! Van ízlésed, már a prológusban keringett bennem az érzés, hogy ez a lány már nem amatőr. Másodszorra is felkeltette az érdeklődésemet. Nem tudok mit hozzáfűzni, úgy tökéletes, ahogy van! Nagyon tetszik és ajánlom minden kedves Ed Sheeran rajongónak!

Heylin.

1 megjegyzés:

Hayley Blue ☾ írta...

Kedves Heylin!

Hű, még csak most látom, hogy elkészült a kritikám!^^ Nagyon szépen köszönöm a véleményed, igyekszem megcsinálni, amiket mondtál!^^
És igen, ez az egyetlen magyar Edes fanfic, amire tényleg büszke vagyok!^^
Köszönöm a véleményt még egyszer. Szép napot!

Hayley xx

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation