Az élet habos oldala... és a másik is

Edytuj post


Kinézet: A bemutatkozó szöveget semmiképp sem a fejlécre írtam volna, hanem mondjuk oldalra, legfelülre. A fejléced sem tetszik, nekem túl egyszerű, én azt is lecserélném. Én alapból nem szeretem ezt a sablont, mert elég hülye kinézeteket lehet alkotni vele, mint itt is. Válaszd inkább az egyszerű sablont, és máris jobb lesz egy fokkal. A rendszeres olvasókat tedd feljebb, és azt a címkés valamit kivenném oldalról. Inkább a bejegyzést nevezd el úgy, hogy abból kiderüljön, mi minden van benne, így a címkék máris feleslegessé válnak, és a blogod is átláthatóbb.

Történet: Nem igazán tudom, mit írjak ide, ugyanis ez egy személyes blog. Az első bejegyzés nekem egyből felesleges volt. Azért ne hozz létre bejegyzést, hogy leírd benne, nincs mit mondanod. Ugyanígy a második bejegyzés. Ha mindenképpen írni akartál volna valamit, elmesélhetted volna a napodat, vagy leírhattad volna a kedvenc előadóidat, de annak nem láttam értelmét, hogy bemásoltál egy szöveget a wikipediából (gondolom). Csalódottan vettem észre, hogy a blogod többi része sem saját tapasztalat, vélemény, egyszóval nem az, amiről egy blognak szólnia kéne. Csak néhány zenét linkeltél be, amikről szívesen olvastam volna véleményt. Érdekelt volna, neked mi a véleményed egy-egy témával, zenével, akármivel kapcsolatban, de kezdett olyan érzésem lenni, hogy az egész blogod egy linkgyűjtemény. Az egyetlen bejegyzés, ami tetszett, az animés volt. Abban tényleg a te véleményedet olvashattuk, így kéne minden témával kapcsolatban. Remélem segítettem megérteni, mit is kéne csinálnod.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation