Song book

Edytuj post



/Kinézet/

Tudod nagy fejtőrést okozott a blogod kinézete, mert néztem és néztem, tudtam, hogy valami nem jó benne, de nem jöttem rá mi. Egyszerűen bennem volt azaz érzés, hogy nem tetszik, de kézzelfogható tényt nem tudtam felállítani miért nem. Így csak elkezdtem ezt írni, majd rájöttem: a betűtípusai a bejegyzéseidnek óriási, még egy vaksi liba is meglátná méterekről, vagy maga a sablon nem megy az egészhez. Szerintem le kellene cserélned, túl nagynak tűnik benne minden. A fejléced szép, de jobban mutatna másik sablonnal, más háttérrel. Valami régies, szép barokk mintát tudnék elképzelni hozzá, lila modulokkal - mert kifejezetten jól mutat ez a kettő együtt. De a rózsaszín modulcímeket felejtsd el!
A szereplőid képeit méretre vágnám - akinek nem tetszik, hogy kitetted őket, ne nézze meg, hiszen azért nem oldalt vannak, így nem szúrja ki a szemét.
Ha valamit másolsz, mondjuk fehér háttérről, érdemes lenne úgy beillesztened, hogy a háttér ne maradjon meg. Kicsit ocsmány, ha így teszed ki a prológusod. Viszont ha már ezt külön teszed, s csinálsz egy fejezetek lapot is, akkor oda linkeld a fejezeteidet, ne az legyen a főoldal!
Ha felteszel egyféle betűtípussal - s mérettel egy bejegyzést, utána ne változtasd meg. Például az első két fejezet közötti különbségre céloztam.
A modulsávod üres, tegyél ki egy ismertetőt, vagy képet, idézetet, de egy rendszeres olvasók modul is elférne.  Tuti jobb lesz az összhatás. Mellesleg, tényleg így a végére: óriásian széles a blogod! Kicsinyítsd le!

/Történet/

A prológusod után be is zártam volna a blogod. Sejtettem, hogy kezdő vagy, főleg a chated elolvasása után, de nem vontam le előre téves következtetéseket, ez idáig. Ugyanis itt kiderült, hogy nem értesz ehhez. Egy prológusban az a lényeg, hogy megfogja az olvasókat, érdekes legyen. Persze mutasd be a főszereplőd, s az életét - ami halál uncsi -, de ne így, majd szépen a fejezeteidben. Itt a történet lényegét kell megragadni, ami megkülönbözteti a másik egymilliótól, mert ez a tied, s egyedit kell alkotnod. Ez nem jött össze.
A fejezeteid hosszúak, ezzel nincs semmi gond, de unalmasak. Nem különösen kötött le az egész. Egyedül Sweetie karaktere volt érdekes, vicces, bár kicsit beképzeltnek tűnt, vagy inkább libának, de jó barátnő, így nem volt szörnyű olvasni róla.
Az alapötlet tetszett, tényleg. Viszont kellene a történetbe egy kis élet, minden olyan könnyen ment eddig. Csak a boldogság jött, a jó. Semmi kemény élet, s valóság.
A helyesírásoddal nincs probléma, ahogy a fogalmazásoddal sem, így ebbe nem tudok belekötni.
Szerintem ha kapsz egy ilyen kritikát, ne lombozzon le, hanem javítsd ki a hibáidat. Sok sikert a továbbiakban, menni fog ez csak akarni kell!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation