MY THOUGHTS:)

Edytuj post

MY THOUGHTS:)

Író: Crazie

Kategória: Önmagam

Kritikát írta: Patricia Freelove

 

- Történet:

Hű, ma már ez a második blog ami ilyesféle témával foglalkozik, és a második blog amit kritkázok. Egyáltalán nem bánom, örülök neki. Na csapjunk a közepébe! ;)
3 bejegyzésedet olvastam el, mind tetszettek. Ügyesen fogalmazol, jól bánsz a szavakkal, és még vicces is. Tényleg nem tudok mást mondani, minthogy tetszik.:D

- Kinézet:

Egyszerű, de nagyszerű. A fejléc egyszerű, de nekem tetszik. (most az egyszerűségek híve vagyok:))
A modulsávban, van néhány dolog, amit feleslegesnek tartok, mint pl. a Legkommenteltebb és a Friss kommentek. nem kell az oda, hidd el nekem! ;)
Mint már említettem, tetszik. Csak így tovább! (:

Remélem fair volt minden!

Ha valamivel nem értesz egyet, küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

Love ya, Patricia F.


2 megjegyzés:

borbála baranyai (Crazie) írta...

Szia! Már megijedtem, hogy meg sem tudom nézni a kritikát:DD köszönöm, elégedett vagyok ^^
mellesleg szép lett az új design.:)
xx

fakepatripayne írta...

Nincs mit és köszönjük!:)

Ölel,
Patricia F.

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation