My life as Frida

Edytuj post

My life as Frida

Író: Annifrid Lilian Carmen Lyngsson

Kategória: Önmagam

Kritikát írta: Patricia Freelove

- Történet:

Amint beléptem az oldalra, egyből tudtam, hogy ez egy olyan blog lesz, ami már nekem is régóta motoszkál a fejemben. 
Egy pár bejegyzést olvastam el, amiken meg kell, hogy mondjam szakadtam. Viccesen, és ügyesen foglalkozol, látszik, hogy 18 éves vagy. :)

 

- Kinézet:

Nagyon tetszik ez a lilás fehér. A fejléc is szép, nem zsúfolt. Látom, te csináltad a designet és fejlécet is, úgy hogy nagy- nagy piros pont neked. :) Szép lett!
A modulsávban minden rendben, minden a helyén van.
A lapoknál is minden oké, talán annyi, hogy ha már meg van a Díjak oldal, akkor oda gyűjtsd a díjakat, továbbá, a további blogjaidat, egy lapra rakd, hogy ne legyen olyan sok. 
Szép munkát végzel, csak így tovább! ;)

Remélem fair volt minden!

Ha valamivel nem értesz egyet, küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

Love ya, Patricia F.


2 megjegyzés:

Frida írta...

Köszi szépen. :)

fakepatripayne írta...

Igazán nincs mit.:)

Ölel,
Patricia F.

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation