~ life is just a hard game.

Edytuj post


Kinézet: Kissé tanácstalan vagyok, hogy most tulajdonképpen tetszik-e vagy nem. A fejléced szép, de nem illik ehhez a sablonhoz, én inkább png hátterű fejlécet csináltam volna. A háttér és a színvilág tetszik, azzal semmi bajom. A két modulsáv felesleges, ennyi modul egy oldalon is elférne. Az a rész, ahol a blogbejegyzések vannak, nekem nagyon keskeny. Inkább rakosgasd át a modulokat egy oldalra, és hagyj nagyobb helyet a szövegnek. A mellékszereplők lapját nem értettem, ha már a főszereplők oldalt vannak, akkor nyugodtan tehetnéd oldalra a mellékszereplőket is. Vagy a szereplőket rakd át felülre, mindegy, de a kettő így külön nekem nagyon fura. Bónuszpontot kapsz viszont jobb oldalon a képért és az idézetért.


Történet: Amikor oldalt elolvastam a történet ismertetőjét, úgy voltam vele, hogy Istenem, egy újabb sablon blog. Kismillió történet van már, amiben a lánynak meghal valakije, elköltözik Londonba egy rokonhoz, és találkozik a One Directionnel. Aztán belekezdtem a Prológusba, majd az 1. részbe, és tulajdonképpen rájöttem, hogy semmi gond a fogalmazásmódoddal. Helyesírási hibákat találtam, de hál’ Istennek nem voltak olyan égbekiáltóak. A fejezeteknek csak az elejére tegyél képet, ha a szöveg közé szúrod be, az elég zavaró tud lenni. Egyet kivéve, amit rengeteg helyen látok, és őszintén idegesít, szóval nyelvtanóra következik. Az a bizonyos had, hadd, hagy. Mindenki, aki olvassa ezt, jegyezze meg ezeket a példamondatokat: "Hadd haladjak már a saját tempómban!" "Hatalmas had vonult fel a dombság északi lejtőjén." A hagy, amit te is használtál, annyit jelent, hogy valamit megenged, eltűr. Na, de térjünk vissza blogodhoz. Mint sokan mások, te is elkövetted a következő hibát: …a One Direction tagjaival. – szólt bele a férfi mély hangon.
Helyesen: …a One Direction tagjaival – szólt bele a férfi mély hangon.
Nem kell pont. Ami a történetet illeti, nagyon sietsz. Amint felbukkantak a srácok, egyből úgy viselkedtek, mintha minimum tíz éve legjobb barátok lennének. Még csak az asztalhoz ültek le, mikor Brooklyn már tudta, hogy Harrynek és Zaynnek is bejön. Az volt a csúcs, mikor Brooke megkérdezte magától – egy nap ismertség után – hogy lehet-e egyszerre két embert szeretni. A másik, hogy kezdtem úgy érezni, mintha minimum hiperaktívak lennének a szereplőid, folyton futkároztak mindenhova. Befutott a fürdőbe, elfutott a parkból, utána felrohant a szobájába. Miért? Ha az én szobámban vagyok, és valaki megbánt, akkor esetleg elküldöm, de nem én fogok átrohanni a fürdőbe. Bárkinek bármi baja volt, fogta magát, és elrohant az ellenkező irányba. Ami magát a sztorit illeti, 9 részben leírtad azt, amit én úgy nagyjából 15-20 részbe sűrítettem volna. Szörnyen sietsz, mire végigértem a részeken, azt sem tudtam, hogy most mi van (de lehet, hogy csak figyelmetlen vagyok). Szóval összességében jól fogalmazol, de elsieted a dolgokat, és sablonosak az ötleteid. Lassíts, ne akarj mindenen azonnal túl lenni, és találj ki olyan alaptörténetet, fordulatokat, amiket még sehol nem olvastál. Van hova fejlődnöd, de egy kis gyakorlással menni fog ez.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation