The dark destiny

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik maga a külső, így arra egy rossz szavam nem lehet, de a modulsávodon kicsit alakítanék, a helyedben. Szerintem a szereplőket és a nézzetek be modulokat legalulra kéne pakolnod, míg az összes többit fel, hogy jobban áttekinthető legyen a blogod.

/Történet/

Az alapsztorid sablonos. Rengeteg olyan bloggal találkoztam, ahol a főszereplő lány szülei elváltak, majd elköltöztek és így tovább. Szerintem ez olyan dolog, amitől a régi írók menekülnek – ahogyan én is teszem. Eléggé unalmas. A folytatással kettős érzéseim vannak, ugyanis nem írsz rosszul, de a szókincseden van mit fejleszteni, plusz rohansz előre – túl hamar barátkozik össze Jamie mindenkivel. Mindenképp ajánlanám, hogy olvasd el párszor a fejezeteidet – amik kicsit rövidek – és vedd észre benne a helytelen mondatokat, vagy a helyesírási hibákat. Például: „Szája súrolta az enyémet, amikor felkeltem a kanapéról hirtelen.” Sokkal de sokkal szebben hangzana így: „Ajkai súrolták az enyémeket, mikor hirtelen észbe kaptam, ellöktem magamtól, majd felpattantam mellőle. „
A párbeszédek előtt nincs pont. Például: „- Megfordult a fejemben, csak nem akartam bunkó lenni – forgattam a szemeimet.”
Ha részletesebben kifejtenél mindent, akkor sokkal élvezhetőbb lenne a történet, bár a helyedben valami különlegeset hoznék ki belőle, ha már az eleje sablonos.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation