Believe in me!

Edytuj post


/Kinézet/

Amikor először megnyitottam nem tudtam, hogy van e benne hiba, így megkérdeztem a mellettem ülő barátnőmet, aki egyetértett velem, hogy jól néz ki. Ezért ebbe nem kötök bele, nem mintha tudnék, de a szereplők képeit méretre vághatnád. Plusz ha külön lapra linkeled a fejezeteidet, ne maradj le a rendszeres frissítésről. Még a blog szélessége is megfelelő, a két modulsávnak.

/Történet/

Ahh Istenem! A történet alapja egy árvaházban felnőtt 18 éves lányról szól, aki az első fejezetben már össze is barátkozik Justin Bieberrel. Szerintem gyorsan oldottad meg Jess problémáját, amikor kidobták az otthonból. A prológusodból nem értettem semmit, így ha nem lett volna muszáj, tuti nem olvasom el. Egyszerűen nem volt figyelemfelkeltő, csak pár oda vetett párbeszéd, ami rettentően unalmas volt. A folytatásra sincs különösebben más mondanivalóm, elsietted az egészet. Szerintem nem csak párbeszédekből kellene állnia minden fejezetnek, hanem leírásokból. Én már az elején hiányoltam az érzelmeket, hiszen azért mégis csak egyedül van a főszereplő lány a nagy világban, pénz nélkül. Kétségei talán támadtak, ami nem három sor.
Justin kedves, megértő, de annyira érzelmes, hogy ordítani tudtam volna vele! A harmadik fejezetben azért sírt – könnyezett – mert Jess bekerült a kórházba – ami remek sablon egy unalmas fejezethez. Alig ismerte két napja! Nem mondom, hogy szívtelen vagyok, de ha ennyi idő alatt megkedvelek valakit, akkor sem buggyan ki a szememből egy könnycsepp, főleg nem egy fiúnak. Szóval itt is fogtam a fejem, de nem ez volt az egyetlen ilyen eset, ugyanis amikor elolvastam, hogy leírtad, a második részben, hogy ezeket a ruhákat kaptam ami a képen van, majdnem elsírtam magam! Hahó! Feltűnt, hogy egy könyvben nincs kép? Vagy leírod, hogy miként néznek ki a kapott cuccok, vagy hagyod a francba, s csak megemlíted. De! De semmiképp nem gépeled le, hogy „a képen látható ruha összeállítást.” Ennyi erővel nem írok le semmit, mert egy kép többet mond ezer szónál. Történetet írsz, nem naplót, amiben mesélsz valakinek, s képet vágsz be. Szóval ezeket hanyagold!
Folyamatosan olvasva a történetet, észre kellett vennem, hogy fejlődsz, de még mindig vonatkoznak ugyanazok a pontok, amiket említettem. A kötőjeles hibáid megszűntek, de a párbeszédeknél nem kell pont. Például: - Szia – köszönt mosolyogva Max.
Ha több időt és figyelmet szentelsz a folytatásra, egyre csak jobb lehetsz, de én a helyedben kijavítanám a  fejezeteket, mert azok szörnyűek.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation