Accept and love yourself

Edytuj post


Kinézet: Hát eljött a pillanat, amikor nem tudom, hogy mit kéne írjak... A fejléced a maga egyszerűségével jó, de nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy nem. Először amikor ránéztem, akkor kifejezetten tetszett, de most, hogy már nem tudom hányadszorra kattintok a blogodra, kicsit már üresnek érzem fönt azt az egész teret, amit fehérség tölt be. Szóval tetszik is, meg nem is. Elég széles a blog, de egyáltalán nem zavaró. Amikor lejjebb tekertem, szinte belebújtam a gépem képernyőjébe, mert annyira kicsik a betűk, hogy egyszerűen képtelen vagyok elolvasni őket. Ha csak egy kicsit is, de nagyobbra állítanám a betűk méretét. Nem tudom, hogy észrevetted-e, de a linkeknél a fókuszálás színe fehér, ezen is változtatnék, mert teljes mértékben beleolvad a háttérbe. A bejegyzés címe szépen ki van emelve, viszont a tartalmát állíthatnád sorkizártra, sokkal esztétikusabb úgy. A két legfontosabb modul -rendszeres olvasók, blogarchívum- megtalálhatók, ezek is rendben vannak. Nincs más, amibe bele tudnék kötni. Szép, letisztult, tényleg csak a betűmérettel van problémám.

Történet:  Mivel nem történetet írsz, nem tudom miről írjak. Azt látom, hogy valamicskékkel próbálkozol, versek, illetve idézetek, vagy nem tudom minek mondjam őket. Négyet tettél közzé, ezek közül nekem egyik sem tetszik, főleg a versek nem, mert nem rímelnek. Nálam ez egy berögződött szokás, hogy a versekben mindig keressem a rímeket, de ízlések és pofonok. Nem tudom mikor kezdtél bele ebbe az egészbe, de gyakorlás teszi a mestert! Olvastam a bejegyzést is, amit a Fallen-ről írtál. Ezek szerint te is könyvmoly lehetsz. Azt is olvastam, hogy ki voltál akadva, amiért a könyvesboltban nem találtad meg a Csontvárost. Nekem megvan mind a négy kötet pdf-ben, ha gondolod elküldöm neked.
További jó blogolást. :)

Heylin.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation