My life is beatiful! And my friends are the best!

Edytuj post
My life is beatiful! And my friends are the best!

Kinézet: Jót röhögtem. Ez a "desing" pocsék, már megbocsáss. A fejléced egyszerűsége taszít engem, a jpg hátterű fejléc nem illik ehhez a sablonhoz, szerintem inkább az Egyszerűt állítsd be. A blogod háttere szerintem abnormális, utálom a mozaikos háttereket, főleg akkor, ha egy, vagy a te esetedben több személy van rajta. Egyszerűen nem néz ki jól, nem ízléses, úgy gondolom, hogy ezzel veszt a blogod tartalma a komolyságából. Egy jó megjelenésű blogot többen olvasnak, példának okáért itt vagyok én. Ha nem kéne kritikát írjak a blogodról, hanem csak véletlenszerűen találtam volna rá, úgy zártam volna be, mint a huzat. A modulsávod elrendezésén változtatnék. A "Be happy, don't worry" címen futó modult egy az egybe törölném, nem értem mi értelme annak, hogy ott van. Mi is láttunk már képeket és gifeket a fiúkról. A videót sávot is eltávolítanám. Elhiszed, hogy mindenki rá tud keresni a youtube-on arra a dalra, amit meg akar hallgatni? Tegyél be zenelejátszót, ha azt akarod, hogy a blogodon zene legyen. "A fejléc mestere" modult legfelülre tenném, a blogarchívummal és a rendszeres olvasókkal együtt. Nem ártana egy chat sem. A bejegyzéseid külalakja nem mindig szép, sőt. Amikor szemszöget váltasz, azt jelölöd, de én a helyedben nem balra, hanem középre igazítanám a megjelölést. És a szöveg sorkizártra állítása sem ártana.
Ja, és itt a végén megjegyezném, hogy a blogod címe a böngésző fejlécben el van írva, szerintem ez már a kezdetektől így van. Nem "Beatiful", hanem Beautiful. Mellesleg a címben nincs egy csöppnyi eredetiség sem, elcsépelt.


Történet: Kerestem a prológust, de nem találkoztam vele. Helyette találkoztam egy bevezetés, bemutatkozás nevezetű bejegyzéssel, de ott nem tudtam meg a történetről semmit. Azt írtad, hogy "ha nagy leszel, tuti, hogy író leszel". Azt ajánlom, hogy sürgősen változtass pályát, vagy kezdj valamit a stílusoddal, mert így egy kiadó sem lesz hajlandó kiadni egyik művedet sem. Szereplők. Ez is külön bejegyzésben van, a helyedben az oldalmodulokhoz raknák be róluk RENDEZETT képeket, vagy nyitnék egy lapot nekik. Valósággal felröhögtem, amikor megláttam, mit fűztél a karakterekhez. "Ez ennek a legjobb barátnője, ez annak a pasija, ez egy bunkó köcsög, Harry: Csajok? Hol? Hol?" Szerinted ez normális? Mert szerintem nem. Falra másztam, amikor elolvastam az első részt. Volt, hogy írtál valami egy-egy felszólalás után, volt, hogy semmit. Előfordult, amikor olyanokat írtál, "*Ijedt, meglepődött arc*; *Közelebb megy*; *Remegős hang*; *Hangos kiáltás*" Mit gondolsz, ezeket le tudtad volna írni a kis csillagok nélkül is? Ki tudtad volna fejteni úgy is, hogy "Ijedt, meglepődött arcot vágott; Közelebb jött; Remegett a hangja; Hangosan kiáltott." ? Csak három betűn múlik, hogy egy fokkal jobb legyen az írásmódod. 
-Amy?-kérdeztem lehangolt hangon.
-Yes?-válaszolt vicces hangon.
Döntsd már el, hogy milyen nyelven írsz, ne vegyítsd a kettőt. Erről beszélek, hogy egyszer képes vagy mondatokat írni egyszer pedig odavágod, hogy *Gyorsan elfut*. Nem értelek, tényleg. Valamiért úgy érzem, hogy sokkal többre lennél képes, de mégsem úgy írsz, ahogy az tőled kitelne. A ruha összeállításokat mellőzhetnéd, inkább jellemezd a saját szavaiddal, hogy ki mit visel, mint hogy az egyszerűbb megoldást válaszd: egy kép beillesztését. 
Maga a történet nem fogott meg, sokszor váltasz szemszöget, a cselekmények egymás hegyén-hátán vannak, jelentéktelen telefonbeszélgetésekről írsz... Valószínűtlen az, hogy egyik percről a másikra Louis már tudja, hogy Pamela belé zúgott, holott csak egyszer találkoztak. Egyszóval az én szememben ez a történet egy egyszerű kis "amatőr" sztori.

Heylin.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation